{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  muslingeskaller
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   11. sep 2014 Musling skaller slider på hoven, kan lave hovbylder, gør ondt at falde af i, og lugter det første stykke tid.

  • #2   11. sep 2014 Og så er det heller ikke alle heste, der bryder sig om at træde på muslingeskallerne! smiley

    På mit gamle opstaldningssted havde de muslingeskaller ovenpå flis i deres ridehus, muslingeskaller på noget sandnoget i en roundpen og muslineskaller på dressurbanen. Også på noget gråt sandbundsagtigt noget.


  • #3   11. sep 2014 Det første stykke tid indtil de bliver knust er de ret dårlige ligesom AMT skriver, men derefter synes jeg de virker ret godt, hvis der er nok på. Banen bliver ikke lige så let mudret og den fryser ikke lige så let smiley

  • #4   11. sep 2014 min hest en nu ligeglad med at gå i det men er mere interesseret i at vide om man kan blande det i min sand bane for at stabilisere lidt overvejer det i stedet for flis jeg skal nemlig have en round pen som jeg nok kommer muslinger på så den kan bruges så meget som muligt (i frost) men ved jo et læs nok er for meget så kunne måske bruger resten på banen


  • #5   11. sep 2014 skal heller ikke have ren muslingeskaller på ridebanen for ja hvis man falder af er de ikke gode det har jeg set

  • #6   11. sep 2014 Altså, muslingeskallerne er gode nok. Sikkert hvis man gerne vil bruge bunden i andet end bare sol og sommer.
    Men jeg synes, at der er mange ulemper ved det også smiley Hvis man kan leve med dem - eller hvis man ikke finder dem som ulemper - så kan det sikkert godt lade sig gøre! smiley


  • #8   12. sep 2014 Vi brugte have-traktoren og med en palle bagefter og "smadrede" muslingeskallerne inden vi red på det, det var meget rart om vinteren og når vi fik meget regn.

Kommentér på:
muslingeskaller

Annonce