{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hvor køber i vintervitamin og slowfeeder
  • #1   16. sep 2014
    Kommer an på hvilken form nettet skal have og om det er til inde eller ude :o)
    Samt hvor mange kg. det skal kunne indeholde.

    Jeg har det grønne fra Hooks og er ganske tilfreds med det. Andre foretrækker dem fra Slowfeeding.com men de har en noget andet pris.

    Kender ikke lige til vitaminer i boljse form andet end Horselux Multicobs som egentligt er en sommervare men godt kan bruges om vinteren, mange stopper bare med og forhandle dem om vinteren. Men køber du en 20 kg sæk holder den pænt længe.


  • #4   16. sep 2014 Havde også tænkt på dem fra hooks, men var i tvivl om kvaliteten. smiley

    Har også kigget på Equsana minivit vinter vitaminer, så kan det være det er dem jeg skal bruge smiley


  • #5   16. sep 2014 jeg bruger ikke slowfeeder net, da jeg ikke vil have dem hængende lavt af frygt for at hesten får benene i dem, og jeg vil ikke hænge dem højt for det er ikke hestens naturlige spisestilling og står hesten med hovedet op ad når den spiser er der direkte adgang for støv til luftveje. mine har hjemmelavede slowfeedere inspireret af denne...

    https://www.youtube.com/watch?v=U-uASDSt63M

    vitaminer og mineraler køber jeg ved land og fritid


Kommentér på:
Hvor køber i vintervitamin og slowfeeder

Annonce