{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gjordkramper
  • #1   17. sep 2014 Har hørt at noget massør eller fysioterapeut kan afhjælpe gjordkramper. Men om man så decideret kan kalde det for gjordkrampe, hvis det i virkeligheden af kommet af spændte muskler eller låsninger, det ved jeg ikke.. :o)

  • #2   17. sep 2014 Altså han fik massør en gang for det der gjordkrampe, det gik så også lidt væk, men er kommet tilbage igen og jeg er bare lidt nysgerrig om man virkelig kan få det væk, på en eller anden måde smiley

  • #3   17. sep 2014 Det jeg gør med min som aldrig har fået massør for det, er at tage et hul af gangen og rose hver gang hesten ignorerer det, og så fortsæt sådan. Det har taget min 3 måneder før hun er blevet næsten lige glad med det smiley

  • #4   17. sep 2014 Det er ikke fordi at han skaber sig når man spænder gjorden, men hvis man ikke har trukket/longeret ham, så kan han godt finde på at skabe sig lidt.

  • #6   17. sep 2014 Jeg ville bare gerne finde en "billigere" måde, da jeg ikke selv ejer hesten, men rider den for ejer.

  • #7   17. sep 2014 hvis gjordkrampen skyldes en låsning, hvilket det gør i rigtig mange tilfælde så kan en kiropraktor afhjælpe der og give øvelser til hvordan man kan håndtere det hvis det ikke er låsninger.

    Min havde flere låsninger i skulder og brystben og sammen holdt med en øvelse hvor jeg holdt min hånd lidt som om jeg holdt et æg og så roligt tappede hen over huden i området bag albuen på ham, er vi kommet helt af med gjordkramperne.
    Jeg spænder stadig gjorden langsomt, men det gør jeg nu ved alle mine heste, for jeg ville heller ikke selv bryde mig om at få et bælte på som bare blev spændt stramt ind med det samme, og så benytter jeg en stol/skammel når jeg sidder op.
    men det kræver nok en behandling eller to at afhjælpe det hvis det kan afhjælpes.

    Mvh
    Mie


Kommentér på:
Gjordkramper

Annonce