{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Vask af ridehjelm {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Min ridehjelm trænger virkelig til en god rengøring, så jeg har siddet og søgt lidt på nettet og har læst, at der er rigtig mange, det smider hjelmen i opvaskemaskinen. Jeg har aldrig selv brugt den metode, men da hjelmen trænger til en rengøring indvendig, overvejer jeg at give det et forsøg. Det der dog holder mig mest tilbage fra at gøre det, er at der er sten på min hjelm, og jeg ved ikke om de kan holde til det.
Hvad er jeres erfaringer med rengøring af hjelm med pyntesten? Tager imod råd med kyshånd! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vask af ridehjelm
  • #1   17. sep 2014 Vi køber altid det der skum man vasker bil sæder mv, med smiley mega effektivt og super flot resultat! En flaske koster 40-50kr og der er til virkelig mange gange! Hjelmen bliver så flot og det fjerner alt lugt sved og støv smiley

  • Louise P
    Louise P Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 36
    #2   17. sep 2014 Jeg havde det på samme måde som dig.
    Har en GPA hjelm, men den trængte også til en ordentlig vask.
    Jeg puttede den i et pudebetræk, og hold da op en fin hjelm jeg tog ud af maskinen.
    Om stenene kan holde tør jeg ikke spå om, men smid den på er uld-program der kører maskinen ikke så meget rundt, måske det gør at stenene bliver på hjelmen smiley


Kommentér på:
Vask af ridehjelm

Annonce