{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.876 visninger | Oprettet:

RBH platinum Black ødelægges i vask! {{forumTopicSubject}}

Har dette underlag fra RBH som går i stykker under vask, brugt en gang og vasket en gang, efter denne vask så underlaget så sådan ud.

-Nogle der har oplevet det samme eller ved hvad jeg kan gøre næste gang.

Her er billede af underlaget efter vask.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RBH platinum Black ødelægges i vask!
  • #1   30. sep 2014 Jeg har lige vasket min datters uden problemer. Jeg ville tage det under armen og klage til butikken hvor det er købt!


  • #2   30. sep 2014 Jeg har den i vintage blue og carbernet og de har været vasket flere gange uden problemer. men jeg vasker dem også ved kun 40 g. og med lav centrifugering.

    Har du fulgt vaske ansviningen, for ellers er der vist ikke nogen garenti. har det været vasket sammen med andet?
    tænker at hvis det havde været vasket sammen med fx. gemascher kunne de måske godt have slået mærket i stykker i maskinen.


  • #3   30. sep 2014 Hvis ikke der decideret står på underlaget eller prismærket at det ikke må vaskes, så ville jeg nok også forvente at det kunne vaskes med et pænt resultat. Ellers som Charlotte skriver - ind til forhandleren med det smiley

  • #4   30. sep 2014 Lige præcis mit black underlag har der ALDRIG været problemer med underlaget kun det mærke oppe ved manken, Det er godt nok mærkeligt ville klage!

  • #5   30. sep 2014 Jeg har samme problem med 2 Platinum underlag, dog ikke Black. Jeg propper dem i et dynebetræk, og med pladen indad, og så vasker jeg ikke ret tit. Men det holder bare ikke ret godt.

  • #6   30. sep 2014 Nå jeg her ellers mange af dem, og jeg har aldrig haft det problem.
    Tror I ikke at der er fordi i vasker dem for hårdt?? altså for varmt og med for meget centrifuge??


  • #7   30. sep 2014 Jeg har aldrig haft problemer, har 3 fra platin black kollektionen de er alle vasket flere gange helt uden problemer.
    Vasker så også kun mine underlag på 30 grader og "pakker" skiltet ind i underlaget når det bliver vasket så det ikke lige er skiltet der køre rundt langs kanten når det bliver vasket..

    Har heller ikke problemer med de alm platin underlag, alle ser ud som nye efter mange mange vaske


  • #8   30. sep 2014 Jeg havde også Kingdom bandagerne, der røg også noget rødt maling af pladen i vask.


  • #9   30. sep 2014 Tror det er et spørgsmål om at vælge den rigtige vask og metode.
    Jeg har heller ik haft problemer.
    Men vasker bla på laveste omdr. 400.
    Det ku ligne forkert vask?


  • #10   30. sep 2014 Jeg har alle farverne i Platinum Black serien med lak + et par mere fra RBH (har haft i alt 20 stk), kun mit ældste underlag som er 4 år gammelt har et skilt hvor noget af belægningen er gået af (forståeligt nok).
    ALLE RBH underlag skal vaskes ved 30 grader... og god ide at vende det på vrangen, så det der ligger på ryggen af hesten vendes ud af, samt bøjer det engang mere og så ind i maskinen, husk hvis det er de andre modeller med snoet pipings at strække underlaget når det tages ud før ophængning.


Kommentér på:
RBH platinum Black ødelægges i vask!

Annonce