{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.387 visninger | Oprettet:

Horsecharms.eu kvalitet? {{forumTopicSubject}}

Hej HG! smiley
Jeg vil bare lige høre jer, der kender til Horsecharms.eus produkter - rebgrime plus "HMS" tov - hvordan kvaliteten er? Specielt i forhold til Rebgrimer.dk's kvalitet.

Besparelsen er jo ok stor - men kan det betale sig at spare pengene og købe tingene hos horsecharms? smiley

Sæt meget gerne et billede herind af jeres produkter fra horsecharms.eu og fortæl også gerne, hvordan jeres oplevelse af hele købet er. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Horsecharms.eu kvalitet?
  • #1   4. okt 2014 Jeg har kun positivt at sige!
    Har haft et af deres sæt med cordeo, rebgrime og tøjler og en riderebgrime og har været rigtig glad for alt! smiley


  • #2   4. okt 2014 Hvordan var rebet? Var det helt blødt i rebgrimen, eller var det mere stift i det?
    Synes en blød rebgrime glider rundt på hovedet uden at sidde rigtig fast smiley


  • #3   4. okt 2014 Jeg har også kun positivt at nævne om horsecharms. Det er virkelig et professionelt og venligt sted, der helt sikkert har styr på, hvad der bliver lavet!

  • #4   4. okt 2014 Det lyder jo godt. smiley
    Det er bare halv pris af, hvad det vil koste hos rebgrimer.dk .. Så jeg ville lige høre ift. kvaliteten.. smiley


  • #5   4. okt 2014 Det kan sagtens betale sig at bestille der i stedet smiley

  • #6   4. okt 2014 Okay... Har du/har du haft en rebgrime derfra? Hvis du har - var den så meget blød i rebet, eller holdt den sin form?

  • #7   4. okt 2014 Jeg har flere smiley De har holdt deres form ret godt - men det kommer selvfølgelig også an på, hvilket tov, man bestiller af. Jeg har flere af de helt bløde, men jeg har også et par, der er lidt stivere i det smiley

  • #8   4. okt 2014 Jeg syntes det er alt for blødt! Både tov og rebgrimen.

    Tovet, det bruger jeg aldrig mere. Der brænder som en bare fanden, de er brændt hul i mine ridehandsker og mine hænder har flere gange været fulde af brandvabler.


  • #9   4. okt 2014 Kailie
    Trækker din(e) hest(e) ualmindelig meget, eller er det bare selvom hesten går med helt løse tøjler?
    De har ikke tovet i den rigtige farve, så jeg køber - hvis jeg køber fra horsecharms.eu - tøjler i stedet. Og så gør det ikke noget, at tøjlerne er bløde... :o)
    Rebgrimen skal bare ikke kurre rundt på hendes hoved eller gå op i knuderne, fordi det udvider sig eller noget. Og så skal jeg muligvis have cordeo derfra også. Der må tovet også gerne være blødt smiley


  • #10   4. okt 2014 Kazumi
    Kan man vælge, hvilket tov, man vil have rebgrimen lavet af? smiley Ja, jeg er altså ikke den skarpeste til hollandsk, så det har jeg altså ikke fået med! :b


  • #11   4. okt 2014 Har et sæt med rebgrime, tøjler og cordeo. Åhh, jeg elsker det virkeligt! smiley
    Har kun positivt at sige om horsecharms. smiley


  • #12   4. okt 2014 Det er bare mig der har været uheldig med forskrækkede heste smiley

    Jeg syntes den glider mere end jeg ønsker dog meget mindre end vis det var en af de der man finder til en halvtredser smiley


  • #13   4. okt 2014 Rebgrime derfra smiley

    profilbillede
  • #14   4. okt 2014 Og cordeo og tøjler (y)

    profilbillede
  • #15   4. okt 2014 Det er et sødt sæt, Kathrine! smiley Ser godt ud.

    Kailie
    Ja, det kan jo ske....


  • #16   4. okt 2014 Er også super glad for det - og så passer det jo stort set til alle heste, det er jo super smiley


    Nåja, og så er servicen super god! Jeg var træt af, at mine tøjler var så lange. Fik dem så sendt tilbage og forkortet. Skulle bare betale for fragten. smiley Igennem det hele super god kommunikation.


  • #17   4. okt 2014 Det lyder jo også ret godt. Tror da næsten at jeg skal have et bordeaux sæt derfra, men ser lige om der kommer flere svar herinde smiley

  • #18   4. okt 2014 Lyder fornuftigt smiley

  • #19   4. okt 2014 Haha ja. smiley
    Du har ikke oplevet, at rebgrimen ikke holder formen?


  • #20   4. okt 2014 Nej, har ikke oplevet noget utroligt negativt ved dem. Næsebåndet kan dog godt "hænge" lidt, synes jeg. Men det er ikke noget der holder mig fra at købe et sæt mere en dag smiley


    - Du får lige endnu et billede så du kan se (y)


    profilbillede
  • #21   4. okt 2014 Kan godt se, at det hænger lidt. Gør det også det, hvis man ikke har næsebånd ligesom din? Tænker jeg bare skal have en basic, for at holde farverne så "neutrale" som muligt :b

  • #22   4. okt 2014 Det ved jeg så ikke, har ikke set uden næsebåndet. Man kan jo godt tænke det, da de ikke er ligeså "tunge" så. Men kan desværre ikke hjælpe med smiley

  • #23   4. okt 2014 Haha, nej det er også i orden! smiley Tænker også at den ikke er så tung uden det tykkere næsebånd.. smiley

  • #24   4. okt 2014 Præcist! smiley

  • #25   5. okt 2014 Jeg er enig med Kathrine, jeg ELSKER også mine sæt fra Horsecharms!! smiley

    Jeg har dog ikke oplevet at næsebåndet har faldet ned. Jeg har disse sæt;

    (link fjernet)
    (+ tøjler)

    &

    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/10644243_1476171602667416_4569151406170633933_o.jpg
    (+ tøjler, cordeo og arbejdstov - mener det er den komplette pakke)

    De ting jeg ville være lidt obs på:

    - Tøjlernes længde.
    Jeg var i tvivl om min hest skulle bruge cob eller full, så jeg skrev til hende og eftersom at hun laver det hele på mål, lavede hun specielt tøjler i 3,30 meter (som var en mellemting) til mig (derfor gik der også lang tid inden jeg fik mine varer). De skulle så heller ikke have været længere, haha!

    - Cordeos størrelse
    Der er måleguides inde på hendes side, men jeg kom til at købe min cordeo for lille, og nu har jeg næsten ikke noget tov at 'rykke' rundt med, når jeg rider. Så vær' sikker på, at du køber en størrelse, som gør cordeoen løs nok smiley

    - Knude under hagen på rebgrimen
    Størrelserne på rebgrimerne synes jeg ikke er noget, man kan beklage sig over. De passer super og er meget nemme at justere. Mit eneste problem er, at knuden under hagen bliver meget hurtigt rykket 'løs'. Jeg er altid obs på at jeg enten får alle knuderne samlet i min karabinhage, eller også klikker jeg den kun over de knuder, som ikke går op ved pres, men bare bliver strammet - dog har jeg ikke oplevet, at knuderne har været så stramme, at man ikke kunne få dem op igen.

    Tovet er blødt og rart at have i hænderne - dog er tovet på rebgrimen slet ikke så stift, at når man tager den af hesten, så beholder rebgrimen hestens hovedfaconen - der er den alt for blød, men jeg synes tilgengæld at den holder faconen på hestens hoved, når man træner.

    Generelt er hendes produkter super lækre, og jeg har ingen problemer med at handle der igen! smiley



  • #26   5. okt 2014 Tak for dit svar, Canastero og Trine smiley
    Dejligt at høre lidt forskellige ting om produkterne, og det er nogle flotte billeder! smiley
    Jeg skal vist bare have tøjlerne i en størrelse cob, for min pony har ikke så lang en hals.

    Hvordan mener du, at knuden hurtigt bliver rykket løs?
    Har du oplevet, at rebgrimen kurre rundt på hestens hoved? Her tænker jeg specielt under ridning. Jeg rider altid med helt løse tøjler, og det vil være træls, hvis tøjlernes "slasken" får rebgrimen til at glide rundt :o)

    Hvordan ift. farven? Tager rebene let imod skidt og snavs?

    Hvor finder du størrelsesguiden på cordeoen? smiley Jeg tænkte, at min pony skal have en størrelse M, men jeg ved det ikke....


  • #27   5. okt 2014 Det var da så lidt, og tak! smiley

    - Det lyder fornuftigt med tøjlerne!

    Hmm ang. knuden.. jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg har forsøgt at gøre det lidt grafisk og skrive en billedtekst til. Rebgrimerne hænger dog ovre i skabet, så jeg kan ikke huske hvordan de der knuder fungerer helt præcis. Håber dog alligevel at det giver mening! smiley

    http://gratisupload.dk/billede/thumb/714852/full/

    Om rebgrimerne rutscher rundt.. Puuh, i starten synes jeg det lidt, men så fik jeg dem justeret til at sidde højere oppe på næseryggen og rettet lidt på knuderne, og nu synes jeg de sidder perfekt!
    Jeg har personligt ikke redet i mine rebgrimer, så i den situation, vil jeg ikke kunne give det mest behjælpelige svar. Men det går fint når jeg longerer ham med sådan en på, hvor en grime absolut er no-go (da den netop glider), så jeg vil ikke tro at tøjlerne kan få den til at glide rundt - tøjlerne fra HorseCharms er nemlig også super lette at have i hænderne smiley
    - Jeg kan godt prøve at smide en rebgrime på min hest, og ride lidt rundt med den på, og så vende tilbage til dig, hvis du vil være helt sikker? smiley

    Ang. farven synes jeg, at de holder virkelig godt! Eneste problem er, når hesten sveder og der så sidder bittesmår hår på indersiden af cordeoen, ahah smiley
    Jeg har haft mine rebgrimer siden maj, og det var først for et par uger siden til noget løsspring, at den havde modtaget lidt snavs på indersiden - jeg kan ikke heeelt huske om farven også var bleget en smule, eller om det bare var indtørret støv smiley

    Måleguides finder du under (hvis du er på den hollandske version) 'Informatie' og så tredje link 'Matentabel' smiley

    Jeg målte min hest om halsen, han var sådan ca. 150 cm, og jeg tænkte - perfekt, så køber jeg en full i 155 cm, og så vil den heller ikke blive for stor.. Mmmmh nej.. jeg ville gerne have haft mindst 10-15 cm mere, tror jeg smiley Men hun er rigtig sød, så hvis du har brug for specialmåling, skal du bare skrive til hende! smiley


  • #28   5. okt 2014 Nåå, jo nu forstod jeg det med knuden! smiley Det kan jeg vist godt se bort fra! smiley

    De rebgrimer, jeg har oplevet gled rundt under ridning gjorde det også,når jeg longerede, men du må meget gerne prøve at ride i en af dine og såvende tilbage, hvis du vil! :b
    Det lyder godt med farven. Tænker også at det jo er en ret mørk farve, så snavs ses nok ikke så tydeligt.. smiley
    Okay, tusind tak! Jeg prøver lige at måle hende om halsen en dag! smiley


  • #29   5. okt 2014 Haha det er glad for! smiley

    Det skal jeg nok gøre! smiley det bliver en af dagene i starten af næste uge, og så skal jeg nok vende tilbage smiley
    Btw. det der med tøjlerne, jeg så lige at det kunne misforstås.. jeg mener at de ikke vejer så meget, hæhæ smiley

    Ja lige præcis! Jeg har i hvert fald ikke lagt mærke til noget på den mørkeblå. Det var den røde/gule, hvor det så ud som om, at den gule farve var falmet lidt på indersiden.

    Jeg håber meget at der lige er en størrelse, der passer hende! smiley


  • #30   5. okt 2014 Forstår da godt at der har været problemer med kunderne? Det er jo ikke de "rigtige" der er blevet lavet smiley

  • #31   5. okt 2014 Super fedt, Canastero og Trine! smiley Igen, tusind tak for din hjælp smiley

    Fjordaraberen
    Er det ikke? Det ligner da? smiley


  • #32   5. okt 2014 Nej den nederste knude skal se således ud smiley

    (link fjernet)

    Nu ved jeg godt at det er hooks denne her. Men den er i det mindste bundet rigtigt smiley

    Du kan tydeligt se det på den nederste knude. Den er bundet så grimen ikke giver sig her og der. smiley


  • #33   5. okt 2014 Hmmm.. Hvad vil den forkerte knude gøre ved selve rebgrimen? Eller hvilken funktion har den ikke, som den rigtige har? Tænker bare det er så kendt en side, så der må da næsten være en mening med det?

  • #34   5. okt 2014 Har kunne oplevet af alle de andre knuder som ikke er bundet korrekt giver sig efter et stykke tid og gør grimen skæv.

    Derfor køber jeg aldrig rebgrimer hvis jeg kan se de ikke er bundet rigtigt.

    Men mener da også at havde set at de har nogle som er bundet rigtigt?


  • #35   5. okt 2014 Åh - ved virkelig ikke rigtig, hvad de har og ikke har smiley Var nærmest heldig at jeg fandt de ting, jeg skulle bruge smiley Forstår ikke hvad hun skriver derinde... Mener du at have set det på hjemmesiden eller hos folk, med hendes produkter?

  • #36   5. okt 2014 Syntes at jeg så det på hjemmesiden.
    Kan self. Lige kikke igen smiley


  • #37   5. okt 2014 Måske hun, efter hun har solgt til Canastero og Trine, har lært at binde dem rigtigt? smiley

  • #38   5. okt 2014 Jojo.

    Prøv at kikke på den lyserøde/pink og så den blå/røde/hvide.

    Der kan du tydeligt se hvilken der er "rigtig" og forkert bundet smiley


  • #40   5. okt 2014 Ja okay, det kan jeg godt se. Hvordan kan det være?

  • #41   5. okt 2014 Umiddelbart dovenskab eller for at spare penge ville være mit gæt?

    Den rigtige knude kræver mere reb end dem du kan se der smiley

    Kan selvfølgelig være der findes en god forklaring på det smiley


  • #42   5. okt 2014 Hmm... Det er da underligt. Må man nok hellere skrive til hende om..

  • #43   5. okt 2014 Ang. det med knuden så kan man bare vælge fiadorknude for 1 euro (mener jeg det er i) mere.

    Kom forresten også i tanke om at jeg har reden i min rebgrime, den gled stortset ikke smiley


  • #44   5. okt 2014 Det lyder godt, Kailie! smiley
    Nåååå, ej jeg har også undret mig over, hvad det der fiador-noget betød. Men jeg forstod det ikke. Er det den rigtige knude?


  • #45   5. okt 2014 Ja, smiley fiador knuden er den rigtige smiley

  • #46   5. okt 2014 Tusind tak for hjælpen - så kom der jo en løsning på det! smiley

  • #47   5. okt 2014 Har købt derfra, flotte til billeder, men ikke alm træning synes jeg. smiley De er alt for bløde i det, og min ellers følsomme hest, havde svært ved at reagere, synes jeg. smiley Men fin til let jordtræning og til flotte billeder. Men rider ikke længere i min eller træner seriøst i den fra jorden.

  • #48   5. okt 2014 Udelukkende fordi de er for bløde i det? Og er det kun rebgrimen, du snakker om her, eller generelt alle deres produkter? smiley

  • #49   5. okt 2014 De er ekstremt lette, så synes det er svært at lægge et ordentlig pres, uden at skulle lægge min vægt overdrevet til den ene side, eller hive mere end jeg plejer osv.
    Har også cordeoen, som jeg igen kun bruger til at gå ture med eller til billeder. Også for let at ride med, især i spring. Skal have lidt mere fat i den end normalt (ikke optimalt på en hest der i forvejen elsker at springe, der skal han helst være så let som muligt) . Og har desuden tøjlerne, som også er svære at lægge et pres på halsen, når der skal drejes, de er for lette - Hvertfald til min hest og jeg. Vi fungere ikke optimalt med det smiley


  • #50   5. okt 2014 Hvilken cordeo har du valgt? Jeg har kigget på din profil - flotte billeder du har i øvrigt smiley - og de cordeoer, jeg kan se, ligner mest den dyreste model fra Horsecharms.eu. Det er den, jeg ville vælge, men jeg er i tvivl om, hvor god den egentlig er. Er det den samme, du har valgt? Mener den hedder "Neckrope rond model" eller sådan noget. smiley

  • #51   5. okt 2014 TS, må jeg bruge din tråd til et spørgsmål?
    Alt det pynt der er på udstyret, er det noget man kan tage af? Eller helt lade være med at bestille? F.eks. den "tot" ved cordeoen smiley


  • #52   5. okt 2014 Det er da helt i orden smiley
    Cordeoen kan bestilles i flere modeller. Den ene har sådan en tot på, som du kan se på billederne herinde. Man kan også bestille en uden. Den hedder vist "neckrope fond model" eller noget.
    Tror godt man kan bestille rebgrimer uden halløj på - det vil jeg i hvert fald, og det kan man se under deres rebgrimer på hjemmesiden. Men ved ikke med tøjlerne?


  • #53   5. okt 2014 Så har jeg bare ikke kigget nok, ups. Synes deres hjemmeside er en smule forvirrende - det er nok alle farverne smiley

  • #54   5. okt 2014 Det er også lidt forvirrende.
    Her er en tilfældig farve i rebgrime uden noget halløj smiley


    profilbillede
  • #55   5. okt 2014 Her er cordeo uden den der...

    profilbillede
  • #56   5. okt 2014 Nej, jeg har ikke valgt den faste. Og tak smiley

  • #57   6. okt 2014 Tak! smiley

  • #59   6. okt 2014 Bettemus
    Det med knuden er vist blevet løst. Det er fordi man skal betle 1 euro for at få fiadorknuden - som den vist så fint hedder smiley


  • #61   6. okt 2014 Hej Bidløse Madsen!
    Jeg satser på, at få redet i rebgrimen her i dag, og så skriver jeg hvordan det går! smiley

    Jeg hæftede mig bare lidt i, hvad Bettemus skriver om at udstyret måske ikke er optimalt, hvis man er en seriøs træner.

    Nu er det selvfølgelig kun mig selv, som jeg kan snakke for - (jeg har ikke set, at man kunne vælge forskellige knuder, så jeg har bare Horsecharms' standard).
    Jeg synes at mine Horsecharms rebgrimer er meget bedre end de 2 andre jeg har, som skulle være bundet rigtigt (jeg siger ikke at det er knuden der gør en forskel, det kan også bare være et tilfælde) .
    Jeg har ikke erfaring med rebgrimer lavet af torv med en hårdere kerne, der måske holder formen bedre - men til min hest, som er så dejligt sensitiv og 'let', har jeg INGEN problemer med at rebgrimerne er lidt bløde.
    Jeg synes man skal lade det være op til personen og hesten hvad der fungerer og hvad der ikke gør smiley


  • #63   6. okt 2014 Bettemus:
    Det er helt i orden! Jeg vil dog stadig mene at både tykkelse og fasthed på tovet spiller ind i forhold til hvordan hesten opfanger signalerne smiley - og ja, hvor langt oppe/nede rebgrimen sidder.

    Havde jeg vidst at man kunne få den anden knude, så havde jeg også valgt den. Men jeg har ingen problemer med mine nuværende rebgrimer, da jeg ved hvordan jeg skal 'tackle' knuden - og hvis det så er, må man jo justere lidt på rebgrimen hen af vejen smiley


  • #65   6. okt 2014 Det er jeg enig i smiley
    - Så er der også de rebgrimer, som man overhovedet ikke kan justere, fordi de er bundet så stramt D: men det er så en helt anden snak smiley

    Bidløse Madsen:
    Jeg vælger bare, at skrive det herinde, for så kan andre evt. også læse det (hvis de finder det relevant, haha).
    Jeg synes rebgrimen var fin at ride i, og min hypper reagerede fint på signalerne, til trods for at han er ung og ikke rigtigt har prøvet at ride i en rebgrime før.
    Umiddelbart synes jeg ikke den gled. Den giver selvfølgelig ikke de allerklareste signaler, (det tænker jeg også du ved) men den kunne godt bruges, synes jeg smiley


  • #66   6. okt 2014 Canastero og Trine
    Mange tak for tilbagemelding! Super dejligt at have det med i overvejelsen også. smiley Min er i forvejen meget dygtig til små signaler, så jeg tror ikke, at det vil være et problem at ride i den. smiley


  • #67   6. okt 2014 Okay, jamen så tror jeg ikke der vil være nogle problemer! smiley håber du finder ud af noget smiley

  • #68   7. okt 2014 Jeg elsker mit reb derfra smiley Jeg har to gange bestilt reb hjem derfra og så selv lavet mine rebgrimer og cordeoer smiley Første gang jeg bestilte var i december sidste år og anden gang modtog jeg i går og jeg bestiller helt

  • #69   7. okt 2014 Jeg elsker mit reb derfra smiley Jeg har to gange bestilt reb hjem derfra og så selv lavet mine rebgrimer og cordeoer smiley Første gang jeg bestilte var i december sidste år og anden gang modtog jeg i går og jeg bestiller helt sikkert derfra en anden gang smiley

  • #70   7. okt 2014 Det lyder da godt - det er super dejligt at få nogle ideer om, hvordan deres ting er! smiley

  • #71   8. okt 2014 Har haft en af deres rebgrimer + tove i hænderne, og er umiddelbart ikke imponeret. Slet ikke noget jeg ville lægge på en hest, og bede den om at arbejde seriøst fra jorden som jeg kan med min rebgrimer.dk rebgrime.
    Dem fra horsecharms er super flotte, men ærligt talt tror jeg man betaler mere for udseendet end for kvaliteten.

    Og ikke for noget Kailie, men tror ikke rigtig du kan fortælle at din ikke gled da du red i den. Det var trods alt en str Shet/Pony til en Cob/Full hest og den sad af lort smiley


  • #72   8. okt 2014 Sarah: Den gled ikke! Færdig bum størrelse... shh

  • #73   9. okt 2014 Jeg vandt en rebgrime derfra og bestilte så en bordeux med næse og nakkestykke og en fjer klips.
    Jeg synes farven var utrolig lys og næsten lilla! Ellers er jeg enig i at de er meget 'lette' og bløde i rebet dog synes jeg de virker fint hvis man vil arbejde med lettere signaler smiley Jeg har også med 'den forkerte' knude og der har ikke været nogle problemer der - ja faktisk er det sådan at knuden på min rebgrime fra rebgrimer (som er en 'rigtig' fiodar knude) bliver 'udviget' hvis der kommer for meget pres på o.o
    Men savner lidt noget mere 'form'/'stivhed' i deres rebgrimer fordi synes ikke de har nogen form overhovedet smiley

    Men servicen er super god! Har faktisk lige bestilt et par lange liner(primært fordi de er så bløde) derfra, hvor der gik en masse galt i betalningen, men som er løst nu smiley


  • #74   9. okt 2014 Hov så også lige at nogle spurgte til klipsen..
    Selv har jeg en der sidder på der hvor man binder sin rebgrime og den er bare ikke til at få af, uden at komme til at ødelægge rebet lidt desværre smiley Karabin hagen er simpelhent for lille og kan kun lige være inde i rebets tykkelse


  • #75   9. okt 2014 Tak for din besked, Simone! Super fedt smiley

    Det, du skriver om farven..... har du et billede af det? For det er da lidt noget øv, hvis farven ikke er bordeaux. Det er jo den farve, jeg vil have! smiley


  • #76   9. okt 2014 Lidt dårligt billede, men synes nu det viser farven godt...:)


    profilbillede
  • #77   9. okt 2014 Okay, ja det kan jeg faktisk godt se. Hvor er det øv!

  • #78   9. okt 2014 Så er deres "donkerroze" faktisk tættere på den farve, jeg gerne vil have. smiley


    profilbillede
  • #79   9. okt 2014 Ja, især fordi den ser meget mere rød ud på hjemmesiden, men det på første billede kan man godt skimte hvor lilla den er smiley
    Den ser da også rigtig fin ud smiley


  • #80   9. okt 2014 Det var godt, du skrev det! Ellers havde jeg jo fået en helt forkert farve. :b
    Kan også se på dette billede, at den ser mørkelilla ud. Synes næsten det er forkert at kalde den bordeaux.


    profilbillede
  • #81   9. okt 2014 Haha ja - nogen må lære det på den hårde måde smiley
    Heldigvis vandt jeg den jo så skulle kun betale fragten, ellers havde jeg nok sendt den tilbage eller noget..
    Men karamel farven er bare så fin! Derfor besluttede jeg mig for at købe et par lange liner som jeg nu venter på ^^


  • #82   9. okt 2014 Ja, det har du ret i! Havde det været mig, havde jeg nok også sendt det tilbage, hvis det ikke matchede mine forventninger. Det skal det jo. smiley
    Den har jeg ikke set! Hvornår har du bestilt? Det er så træls at vente, haha! Jeg er altid mega utålmodig, når jeg venter på noget, jeg har bestilt!


  • #83   9. okt 2014 Farven eller linerne?
    Farven kan ses på det andet billede jeg vidst lagde ud x) Ellers er linerne under 'Teugels' og så 'Lange teugles' smiley
    Har valgt at få dem lavet 5,5 m(str. cob som der står på deres side) på hver side da 4,5 m nok bliver lidt for kort til at senere hen køre i vogn med o.o


  • #84   9. okt 2014 Farven smiley
    Nååå, er det den? Ja, den er da også ret sød! smiley Den vil bare ikke passe til min ponys mærkelige farver, tror jeg!
    Nåååå, ja okay, så skal de være ret lange, haha!


  • #85   25. okt 2014 Bestilte og betalte den 10. oktober, og fik først en mail om, at min ordre var sendt i torsdags. Har endnu ikke modtaget noget, men det skal så også lige fragtes fra Holland - det er jeg klar over.
    Jeg har haft kontaktet dem på chat 2 gange, for at spørge til ordren, og anden gang fik jeg ikke noget svar på trods af at hun stod som online på sin chat på hjemmesiden. Jeg skrev tre gange uden svar.
    Samme eftermiddag var den sendt.

    Desuden har jeg betalt for track and tracenummer. Det har jeg ikke set skyggen af, og jeg kan ikke logge ind på den "bruger" jeg åbenbart har lavet derinde, da jeg bestilte, fordi jeg intet kodeord har, og når jeg får mails derfra, som indeholder min kode, er det bare en tom mail...

    Håber dælme kvaliteten af udstyret er bedre en deres service, for deres service er mildest talt elendig!


  • #86   25. okt 2014 Jeg bestilte også mine køreliner d. 8 og de stod først som sendt i forgårs. smiley

    Første gang jeg nogensinde bestilte derfra havde jeg også problemer med password og min mail var også tom men vi fik det ordnet men endte dog med at skulle oprette en ny bruger...
    Denne gang havde jeg også vilde problemer med betalningssiden (via paypal) igen var tom og jeg kunne intet gøre, så måtte også skrive til dem på chat mindst 4 gange. Måtte så betale manuelt, hvilket ikke fungerede i deres system så de fik først min ordre bestilling 3 dage efter.
    Så ja..håber skam bare de snart vil komme for synes godt nok der har været en del problemer denne gang smiley


  • #87   25. okt 2014 Ej hvor mega irriterende. Det er da alt for dårligt i forhold til at det jo egentlig er en hjemmeside, der sælger til andre lande også.

  • #88   26. okt 2014 Det er underligt, jeg synes ellers servicen var fantastisk. Hun svarede hurtigt og forklarligt, og modtog også mine ting forholdsvist hurtigt. smiley

  • #89   26. okt 2014 Det er måske lidt blblandet hvordan folk oplever det så? smiley

  • #90   26. okt 2014 Ja, det kan vi nok godt konstatere smiley

  • #91   27. okt 2014 Nu er mine liner kommet som håbet smiley
    De lå en i fin kasse med to fine postkorts agtige billeder i, farven passede og karabinhagerne sidder rigtig godt fast.
    Desværre bestilte jeg 5,5 meter med troen om at linerne var 5,5 på hver side! Desvære er den kun det samlet (faktisk kan jeg kun måle den til 5 meter samlet? altså 2,5 på hver side) så de er alt for korte til hvis jeg skal ud og køre med kælk eller vogn smiley
    Jeg kunne selvføgeligt have spurgt og klager dog heller ikke, for de er præcist som jeg forstillede mig og kan dog stadig bruges :)!


  • #92   27. okt 2014 Btw, lidt random, men sådan modtog jeg mine ting i sin tid. smiley

    profilbillede
  • #93   27. okt 2014 Jeg skulle også have modtaget i dag. Desværre var min søster ikke stået op, da posten kom. Hun mener dog ikke at de har ringet på - måske bare banket, for hun var vågen, da den kom, 9:50.... ØV!
    Henter den i morgen på posthuset, så må vi se, hvordan det ser ud! smiley

    Lidt ærgerligt at produktet ikke svarer til dine forventninger, Simone! smiley Er det ikke "lange liner"? For hvis det er, så er det da mærkeligt, at de ikke er længere..

    Kathrine
    Det ser da fint ud! smiley


  • #94   27. okt 2014 Jo de står som 'Lange Teugels' men ikke engang en str. full på 7,5 meter vil være stor nok til hvis man nu skulle køre rigtigt smiley
    Men selve kvaliteten svarer til mine forventinger - rebet er super blødt, let og meget følets holdbart med karabin hager der ikke bare lige falder så let af smiley
    Min pakke ankom også sådan, bare pakket lidt mindre rodet sammen smiley


  • #95   27. okt 2014 Men med "Lange Teugels" mener de da også lange tøjler? smiley
    Som i ekstra lange til at ride i? Det mener jeg i hvert fald smiley


  • #96   28. okt 2014 Så fik jeg hentet og prøvet pakken.
    Rebgrimen er simpelthen så dejlig, og den ligger super godt på hende, efter jeg lige fik den rettet, for den var aaaalt for stor til at starte med. Desuden virker pony tilfreds med at have den på, og reagerede så godt i den, på den tur, vi red i dag. smiley

    Tøjlerne er ret lange - str. full - og jeg må lige finde en løsning, så de er lidt nemmere at ride med! smiley Desuden "knaser" de lidt, når man trækker hårdt i dem, måske fordi de er helt nye?

    Cordeoen er som forventet. Pony reagerer på den, den er god at holde ved, og størrelsen er helt perfekt.

    Farven skinner dog mere, end jeg havde forventet. De virker meget "skrigrøde" og kommer til at se en lille smule mere lyse ud, fordi de kaster lyset tilbage.

    I får lige et billede af pony i sættet, selvom hun ser helt forfærdelig grim ud der. Tror hun havde lidt en off dag i dag! smiley


    profilbillede
  • #97   28. okt 2014 Hvor ser hun fin ud! smiley


    Mine tøjler var desværre også lidt for lange (købte dem også i full) og ja, jeg sendte dem så ind og fik dem lavet kortere smiley Men ellers er det jo bare at finde en løsning (y)


    Men godt du er tilfreds! smiley


  • #98   29. okt 2014 Hmmm, ville hun gerne ændre på det? smiley
    Ja, som du kan se på billedet, er de snoet en gang om hendes hals, men det er forvirrende at ride med! smiley
    Ja, helhedsindtrykket af produkterne er gode! Desværre er jeg ikke sikker på, at jeg har lyst til at købe der en anden gang, fordi servicen var så dårlig...


  • #99   29. okt 2014 Jeg fik mit ændret, det eneste jeg skulle betale var fragten smiley


    Ærgerligt du havde en dårlig oplevelse med servicen smiley


  • #100   29. okt 2014 Ja, det var altså lidt ærgerligt! smiley
    Nå, det var da god service.. smiley


Kommentér på:
Horsecharms.eu kvalitet?

Annonce