{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Ideer til flet? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

I din løsdrift min isser står i, er der en masse af de der tidselting, som sætter sig fast i man og hale.
Jeg bliver (desværre!!) nød til at flette hele hans man + lok, da den ellers bliver helt filtret og jeg mener HELT filtret med de ting i.

Han ligner noget som er løgn med alm. fletninger, da det slet ikke passer til hans man.

Har i nogle ideer til flet? smiley

Vedhæfter et billede af manen, så i kan se hvordan den ser ud - den er både ok lang men meget strittende øverst (mere end billedet viser) smiley
Hingstefletning fungerer ikke, da med et ryst er den ude...

Alle ideer er velkomne!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ideer til flet?
  • albertepedersen123 P
    albertepedersen123 P Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #1   11. okt 2014 Du kunne måske lave den fletning som går hele vejen ned den er rat nem og den tager ikke lang tid når de har lang man og det er ikke så svær håber du forstår mig smiley

  • #2   11. okt 2014 Barki!!!? Haha, fik et helt chok da jeg så ham, følge jer nemmelig på facebook! Håber at han falder godt til det nye sted.:))

    Nå nu til dit spørgsmål, jeg har også en isser, (billede) som jeg også har haft mange problemer med ifh. til flet. Men jeg kan kun sige, prop en masse showshine i og flet så. måske du kan bruge vand?? Min den andens man flettede jeg op i sommers så hans pels under manen kunne ånde lidt, og der holdt det fint med en slag fransk fletning som startede oppe fra og så kørte ned. (Hingstefletning?) men hans man er også meget anderledes. Elles så håber jeg at du finder en løsning:D


  • #3   11. okt 2014 Barki!!!? Haha, fik et helt chok da jeg så ham, følge jer nemmelig på facebook! Håber at han falder godt til det nye sted.:))

    Nå nu til dit spørgsmål, jeg har også en isser, (billede) som jeg også har haft mange problemer med ifh. til flet. Men jeg kan kun sige, prop en masse showshine i og flet så. måske du kan bruge vand?? Min den andens man flettede jeg op i sommers så hans pels under manen kunne ånde lidt, og der holdt det fint med en slag fransk fletning som startede oppe fra og så kørte ned. (Hingstefletning?) men hans man er også meget anderledes. Elles så håber jeg at du finder en løsning:D


    profilbillede
  • #4   11. okt 2014 Alberte: Tror du mener en hingste fletning - duer desværre ikke smiley

    Emma S: Haha, jo det er Barki, og mange tak, han er faldet godt til! smiley
    Det er en hingstefletning, som du beskriver. Det fungerer bare ikke så godt, da der er for meget strit.. Men ja, ellers må jeg være kreativ ;D


  • #5   11. okt 2014 Kan kun foreslå en hel masse små tynde fletninger smiley
    Evt dele manen 1/2 til hver side :-O. Giver mindre af flette i + den fordel af en tung man ikke trækker skævt i halsmuskulaturen ( har jeg fået af vide smiley )


Kommentér på:
Ideer til flet?

Annonce