{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Weatherbeeta dækken {{forumTopicSubject}}

Jeg er faldet over et vinterdækken på TIKA der for en gangs skyld sælges i str 140 hvilket er hvad passer min part bedst (ellers bliver hun smidt i en 145)

Dækkenet er et Weatherbeeta Tempo hvilket ikke er et mærke jeg kender

Hvad har i af erfaringer med dette dækken?
(link fjernet)


Andre forumemner med "Weatherbeeta dækken"
weatherbeeta dækken
er nogen ved hvordan weatherbeeta dækken er i str?
Skrevet af: team det gule lyn . - 11. feb 2013
weatherbeeta dækken
er nogen ved hvordan weatherbeeta dækken er i str?
Skrevet af: team det gule lyn . - 11. feb 2013
weatherbeeta dækken
er nogen ved hvordan weatherbeeta dækken er i str?
Skrevet af: team det gule lyn . - 11. feb 2013

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Weatherbeeta dækken
  • #2   29. okt 2014 Hvor kan jeg finde en størelses guide til sådan noget?
    Er det bare at google løs eller er der noget mere officielt end andet?


  • #3   29. okt 2014 Jeg har erfaret, at WB er meget store i størrelsen, så hvis din hest normalt bruger 145, så vil 140 formentlig passe. Det har været tilfældet for mig med flere modeller.

  • #4   29. okt 2014 jeg elsker WB det er et af de eneste dækner der kan ligge på min hest uden at skarve hul i manen kan klart anbefalde det. de er ret store i sørrelsen min bruger normalt 165, men i WB bruger hun 155

  • #8   29. okt 2014 Absolut det bedste dækken nogensinde. Det fungerer dog bedst til de mere brede mærkeligbygget heste.

  • #9   29. okt 2014 Har aldrig haft skader på mine på trods af at min hest er en klump med at skade sig selv smiley

  • #10   29. okt 2014 Har ikke erfaringer med lige netop dette tempo dækken. Men Weatherbeeta i det hele taget syntes jeg er et super godt holdbart dækken.
    Mange siger de er store i str. men jeg har altid købt det i den str. min hest bruger og det har altid passet.
    Men det passer nok bedst til de kraftige typer. Måske det til en spinkel skal være str. mindre som mange har erfaringer med smiley

    Det ligger til ug på min brede haflinger, og har haft en bred oldenborger hvor det også lå godt på.

    Man kan sagtens få wheatherbeeta med flere denier end 600, prisen er så også højere. Har set nogen på omkring 1200 denier. smiley


Kommentér på:
Weatherbeeta dækken

Annonce