{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjelmkamera?
  • #1   12. nov 2014 Du kan se mange videoer på min profil smiley
    Har et GoPro Hero 3 Silver Edition
    + Det er nemt at betjene, også med tykke vinter ridehandsker
    + Nemt at montere på hjelmen, både med det der medfølger, og mulighed for at tilkøbe mange forskellige ting
    + God kvalitet
    + Billigt i forhold til det den kan
    + Batteri holder ekstremt lang tid, og køber man et godt kort kan den filme i flere timer

    - En smule tungt, men 1-2 rideture så har man vænnet sig til det
    - Ser lidt stort og klodset ud

    Kan klart anbefale det smiley


  • #3   12. nov 2014 Jeg har for nyligt købt GoPro's nye "billige" kamera, det koster kun 1000 kr smiley Det er selvfølgelig ikke i samme kvalitet som de helt dyre fra GoPro, men syntes 2800-3000kr er dyrt for noget jeg ikke vidste hvor meget jeg får brugt. Og det gode ved det billige er at det passer til de samme mount, så hvis jeg en dag beslutter at købe et hero 4, så vil udstyret passe til smiley

    Det billige hedder blot GoPro Hero


  • #4   13. nov 2014 Min bror har et af et andet mærke, som jeg desværre ikke kan huske hvad hedder.. Men det er stort set cylinderformet og monteres typisk på siden af en hjelm.. Synes det er mere elegant og praktisk, da det er mindre udsat ved styrt (vi har mest brugt det til ski og snowboard).
    Ville dog selv vælge et GoPro, hvis jeg skulle købe et kamera af den type, da det min bror har fx kun kan tage video, ikke billeder..


  • #5   13. nov 2014 Jeg har et GoPro silver 3 som jeg er sindsygt glad for! jeg kan streame direkte til min mobil så jeg kan se hvad mit gopro filmer og samtidig overfører videon uden ledning... i pakken er der også en form for klistermærker til din ridehjelm så du kan montere kameraet på hjelmen samtidig med at den ikke vejer eller fylder ret meget. Den kan klarer ret voldsomme styrt!

  • #6   13. nov 2014 super fedt med så mange svar! tusind tak! dejligt i gider forklare så præcist! smiley

Kommentér på:
Hjelmkamera?

Annonce