{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Rikke L
Rikke L
Tilmeldt:
9. jun 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Ridelejr horsemanship voksen {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kender til nogen horsemanship ridelejre, hvor man kan tage en hest med, som ikke kan rides? og til voksne. Allerhelst måtte det gerne være ved vesterhavet, men andre steder er også relevante. Bor i Middelfart, og synes dog ikke jeg vil pakke hesten i trailer i mere end halvanden times tid, da det er ret sjældent, den er ude at køre.

Jeg ved der er mange former for horsemanship, men kom med jeres forslag, så ser jeg hvad der er relevant for mig smiley
På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridelejr horsemanship voksen
  • #2   14. nov 2014 Ved at ridecare også holder voksne ridelejre en gang i mellem, og ellers de gange jeg har været på alm. ridelejr der, var der altid 2 voksne med (på ridelejren altså - ikke som undervisere eller ling)
    Jeg havde min part med sidst som er for lille til at blive redet af mig og synes jeg fik ligeså meget ud af det, som dem der red smiley Ellers var de søde til at stille en hest til låns på fx de længere ture..


  • #3   14. nov 2014 sidste år var jeg på camila stormont ungdoms ridelejer og ved hun også havde en familie/voksen ridelejer. sidste år var det på fyn ved nythesteliv men hun er flyttet til vejle så tror det bliver der i år. men der kommer mere info om det i denne uge på hendes side på facebook smiley


  • Fogh
    Fogh Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 30
    #4   15. nov 2014 Ute Lehmann plejer vist at holde en sommerlejr...

  • #5   28. jan 2015 Mia lykke Nielsen

Kommentér på:
Ridelejr horsemanship voksen

Annonce