{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ISLÆNDER : Erfaring med Regulator Complete ?
  • #1   22. nov 2014 Nu ved jeg ikke med islændere. Men jeg fodre min varmblod med RC og godt hø og hun fungere super godt på det.

  • #2   22. nov 2014 Jeg har ikke islændere, men connemaraponyer. Dem fodrede jeg med regulator i en periode. I foderprogrammet så det rigtig godt ud, men alle tre ponyer fik svamp i hovene og den ene viste tydeligt, at den manglede magnesium smiley

    Efter et foderskifte er de nu endelig ved at være på toppen igen.

    Jeg ved ikke hvad der gik galt for på papiret ser det godt ud, men det duede bare slet ikke.




  • #3   22. nov 2014
    Regulator Complete er bare vitaminer - altså er de lige godt dækket ind på det som Pre Alpin Natural mineral, Horselux Multivit, Hippolyt Sember Cubes eller Salvmin grøn.



  • #4   22. nov 2014 RC er et fuldfoder og ikke bare vitaminer

  • #5   22. nov 2014
    Det er bare vitaminer, ikke andet.

    Jeg troede også det var fuldfoder, men det er det ikke. Det er pelleterede vitaminer, som Salvmin grøn, Horselux Multivit osv.


    Et fuldfoder er fx Horselux Easy, Pavo Care4Life, Dangros Omega 3 easy mm.
    Mængden hesten skal have er større, ligesom der er andet end "bare" vitaminer i.


  • #6   23. nov 2014 Det må da være mere end bare vitaminer ? En islænder skal trods alt også tildeles 250 g. pr. dag.

    De skriver :

    "Regulator Complete er et præstationsfoder"

    "Nem fodring da der fodres med et og samme foder. Samtidig opfyldes de nyeste anvisninger for optimal fodring, uanset om det er konkurrenceheste, avlsheste, ungdyr eller ponyer, blot ved at kombinere med hø/wrap og evt. korn."

    "Med Regulator Complete tilbydes hestefolk et tilskudsfoder, som er konkurrencedygtig både på kvalitet, bredde og pris!"

    "Regulator Complete dækker fuldt ud behovet hos både ungheste, avlsdyr og hårdt arbejdende konkurrenceheste."


  • #7   23. nov 2014 det vel et tilskudsfoder der dækker ind med vitaminer og mineraler smiley til de heste der ikke behøver så meget i krybben. har selv fodret med det sammen med lucerne eller fiberpiller. dog gået over på horselux easy istedet da min dne ene ikke gad RC ..

Kommentér på:
ISLÆNDER : Erfaring med Regulator Complete ?

Annonce