{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.904 visninger | Oprettet:

advarsel wrap fra søbjetggård i hvalsø {{forumTopicSubject}}

jeg har lige en advarsel til jer der er ude efter wrap, her er min oplevels med jens og jacob fra søbjergård i hvalsø.



nabo gården har rigtig god wrap og derfor kontakter jeg jens og bestiller 2 baller, jeg aftaler med jacob hvilke kvalitet for at sikre det er det tørre som jeg har set er godt og holder til 2 heste, han kommer som aftalt med dem en skuffelsen er stor, det svarer på ingen måde til det vi aftalte eller det nabogården har, og derfor kontakter jeg jacob som mener det sagtens det kan holde og påstår det er det rette wrap han har leveret, 2 dage efter er der en mlliard fluer i og det varmer, efter lidt mokkeri om at det ikke med vilje har leveret forkert kommer han med en ny balle som er den rigtige kvalitet og vi er tilfredse og jeg roser wrappen til jacob som nu siger at næste gang vi bestiller ved han hvike stak han skal tage fra.



men hvad med den anden balle vi fik af det våde wrap? jacob ville kun bytte den ene da der ellers ikke var økonomi at have leveret til os??? jeg udtrykker min skuffelse om at det forgår som den første, men jacb mener den kan holde hvis vi ryster det op, han gider ikke hente den eller byte den, og vi er derfor nød til at bruge den, vi bruger 5 dage af det også varmer den trods den er oprøstet, jacob vil ikke erstatte den og jeg henvender mig til jens som er chefen, her svares ikke på smsér eller tlf opkald længere og jacob sytntes vi er for beværlige kunder og ønsker ikke levere mere wrap til os, han mener at der indimellem kan komme en balle derer anderledes og så ville vi bare brokke os......



efter min mening leverede han forkert kvalitet,gav os en ny for at rette op på fejlen, men for at det ikke skulle give underskud vile han ikke erstatte den sidste.... meget urimeligt og useriøst firma som vi ikke kan anbefale.



der var desuden sand i den sidste balle og hesten ville ikke spise det .....



er det fair han leverer andet end det aftalte ? burde de ikke bare have byttet begge baller, hvis jacob virkelig mente han havde leveret det rigtige hvorfor bytter han så ? det kan da aldrig være min skyld der leveres forkert? jeg fik fra start ikke den aftalte kvalitet, så en balle wrap plus 6 dage af de andre to baller blev dyrt....700 kr plus en masse bøvl og skuffelse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  advarsel wrap fra søbjetggård i hvalsø
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   22. nov 2014 Udhængningen etikken lovligt på hestegalleri

  • #2   22. nov 2014 det er ikke stedet at hænge folk ud på- tag det op med personen

  • #3   22. nov 2014 Dårlig service. Jeg har verdens bedste landmand til at levere her. Kvaliteten er i top og er der noget får jeg en ny ude. Beregning og uden at skulle skabe mig.. Ud over det er prisen fin og jeg får leveret når jeg beder om det. Jeg havde sagt fint nok. Så køber jeg ikke hos dig længere og fundet et andet sted hvor jeg fik hvad jeg betalte for og en god service samtidig smiley

  • #4   22. nov 2014 Jeg har verdens bedste hømand gennem 12 år. Find en anden hvis du ikke er tilfreds. Tro, pålidelig, pris i top og super kvalitet smiley ja sådan er min. Bytter ham aldrig smiley .

  • #5   22. nov 2014 det er en oplevelse fra firmaet der advarer andre for ikke at komme i samme situation, firmaet er naturligvis informeret om at jeg ville skrive på diverse fora, og dertil skrev de held og lykke...... så intet ulovligt der jeg har det på skrift

  • #6   22. nov 2014 Har også haft meget bøvl med wrappen i år... smiley Men regner nu med at problemet er løst.. Jeg har en ny at trække på hvis det går galt igen.. smiley Meget vigtigt med god wrap/hø i ordentlig kvalitet. Jeg bytter leverandør hvis den er gal men vildt træls med alt ekstra arbejde. Og ja udhængning ikke tilladt! smiley

  • #7   22. nov 2014 Det kan godt være ift. loven. Men HG sin lov er at udhængning som dit emne er. Er ikke tilladt!

  • #8   22. nov 2014 Nu har jeg i ca 2 sæsoner fået wrap fra Jens og Jacob sammen med en del andre her på gården, og vi har sjælden haft dårligt wrap.
    Har der været noget har man fået en ny eller afslag i prisen på den næste.

    Jeg stoppede dog selv med at få fra dem da Jens i de ca. 2 sæsoner valgte at sælge det sidste wrap til anden side så jeg/vi måtte finde wrap andre steder, hvilket ikke er læt sidst på sæsonen øv øv.
    2. Sæson blev jeg lovet at der var nok eller man ville give besked så jeg kunne hamstre ind.
    Men ak nej sådanne skulle det ikke være og jeg blev snydt eller følte mig klart snydt Så nej ikke derfra i år.
    smiley


  • #10   22. nov 2014 Lyder surt med det wrap smiley
    Min er opstaldet så har ikke døjet smiley og da jeg selv skulle skaffe har jeg haft et godt sted smiley

    Mht udhængning er det her ok da der står andre bruger i brugerbetingelserne og det her er et sted/firma så det skulle være iorden at advare det er som at advare mod dårlig service i en butik smiley


  • #11   23. nov 2014 Nå ok smiley Det er jeg glad for at høre smiley Dejligt at man har nogle muligheder for at advare hinanden smiley

  • #12   23. nov 2014 tina j er det den samme person du har fået det mugne fra som TS ? jeg bor næstved og får leveret helt fra kalundborg fordi jeg er svær at stille tilfreds . er nød til at få det tørre 2 slet og ikke altid nemt at få fat i desværre. og ydermere at få nogle til at levere lidt af gangen, får 4 af gangen pt. men foretrækker det ser ud som på det her billed. det nok nærmere som hø men passer mig perfekt.

    profilbillede
  • #14   23. nov 2014 ok .

  • #15   23. nov 2014 Jeg fik fra en ved skibbinge ved præstø, og den første jeg åbnede var muggen. de andre var rigtig fine .

    Han tilbød mig en ny i stedet for den der var muggen, så jeg er ganske tilfreds med at handle der smiley


Kommentér på:
advarsel wrap fra søbjetggård i hvalsø

Annonce