advarsel wrap fra søbjetggård i hvalsø {{forumTopicSubject}}
jeg har lige en advarsel til jer der er ude efter wrap, her er min oplevels med jens og jacob fra søbjergård i hvalsø.
nabo gården har rigtig god wrap og derfor kontakter jeg jens og bestiller 2 baller, jeg aftaler med jacob hvilke kvalitet for at sikre det er det tørre som jeg har set er godt og holder til 2 heste, han kommer som aftalt med dem en skuffelsen er stor, det svarer på ingen måde til det vi aftalte eller det nabogården har, og derfor kontakter jeg jacob som mener det sagtens det kan holde og påstår det er det rette wrap han har leveret, 2 dage efter er der en mlliard fluer i og det varmer, efter lidt mokkeri om at det ikke med vilje har leveret forkert kommer han med en ny balle som er den rigtige kvalitet og vi er tilfredse og jeg roser wrappen til jacob som nu siger at næste gang vi bestiller ved han hvike stak han skal tage fra.
men hvad med den anden balle vi fik af det våde wrap? jacob ville kun bytte den ene da der ellers ikke var økonomi at have leveret til os??? jeg udtrykker min skuffelse om at det forgår som den første, men jacb mener den kan holde hvis vi ryster det op, han gider ikke hente den eller byte den, og vi er derfor nød til at bruge den, vi bruger 5 dage af det også varmer den trods den er oprøstet, jacob vil ikke erstatte den og jeg henvender mig til jens som er chefen, her svares ikke på smsér eller tlf opkald længere og jacob sytntes vi er for beværlige kunder og ønsker ikke levere mere wrap til os, han mener at der indimellem kan komme en balle derer anderledes og så ville vi bare brokke os......
efter min mening leverede han forkert kvalitet,gav os en ny for at rette op på fejlen, men for at det ikke skulle give underskud vile han ikke erstatte den sidste.... meget urimeligt og useriøst firma som vi ikke kan anbefale.
der var desuden sand i den sidste balle og hesten ville ikke spise det .....
er det fair han leverer andet end det aftalte ? burde de ikke bare have byttet begge baller, hvis jacob virkelig mente han havde leveret det rigtige hvorfor bytter han så ? det kan da aldrig være min skyld der leveres forkert? jeg fik fra start ikke den aftalte kvalitet, så en balle wrap plus 6 dage af de andre to baller blev dyrt....700 kr plus en masse bøvl og skuffelse.
maj 2007
Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 144
dec 2009
Følger: 19 Følgere: 21 Heste: 7 Emner: 34 Svar: 472
feb 2011
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 7 Svar: 2
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 10 Emner: 10 Svar: 96
mar 2011
Følger: 147 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.571
mar 2011
Følger: 147 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.571
nov 2007
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 6 Emner: 4 Svar: 47
Har der været noget har man fået en ny eller afslag i prisen på den næste.
Jeg stoppede dog selv med at få fra dem da Jens i de ca. 2 sæsoner valgte at sælge det sidste wrap til anden side så jeg/vi måtte finde wrap andre steder, hvilket ikke er læt sidst på sæsonen øv øv.
2. Sæson blev jeg lovet at der var nok eller man ville give besked så jeg kunne hamstre ind.
Men ak nej sådanne skulle det ikke være og jeg blev snydt eller følte mig klart snydt Så nej ikke derfra i år.
nov 2008
Følger: 81 Følgere: 74 Heste: 7 Emner: 320 Svar: 5.599
Min er opstaldet så har ikke døjet og da jeg selv skulle skaffe har jeg haft et godt sted
Mht udhængning er det her ok da der står andre bruger i brugerbetingelserne og det her er et sted/firma så det skulle være iorden at advare det er som at advare mod dårlig service i en butik
mar 2011
Følger: 147 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.571
feb 2007
Følger: 31 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 489 Svar: 2.100
feb 2007
Følger: 31 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 489 Svar: 2.100
nov 2011
Følger: 51 Følgere: 53 Heste: 11 Emner: 87 Svar: 762
Han tilbød mig en ny i stedet for den der var muggen, så jeg er ganske tilfreds med at handle der
advarsel wrap fra søbjetggård i hvalsø