{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

BOT. knæbandage Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Står og kigger på noget der kan hjælpe på Dollys knæ, da hun har haft et stort åbent sår i sommers. Såret er lukket, men det har en mindre hævelse. Jeg ved ikke hvor meget det påvirker hende når hun er aktiv, da hun har haft meget fri, grundet gymnasie.

Kigger så lidt på en knæbandage fra Back On Track som kan bruges når hun står i boks. Jeg har aldrig ejet noget fra Back on Track, men har kun hørt godt om det og har fået det anbefalet utallige gange. Men er i tvivl om det ville hjælpe på knæet når det ikke er noget alvorligt nu. Føler mig alt for pivet, men vil også gerne være sikker på at det kører ordenligt rundt i knæet.

Så er der nogle med erfaringer af Back On Tracks knæbandage?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BOT. knæbandage Hjælp
  • #1   25. nov 2014 Jeg bruger BOT til mig selv og hesten. Har til knæet til mig selv og staldbandager og fleecetæppe til hesten. Jeg synes det virker, men det er svært at sige om det virker på hesten. Min hest har lige haft en skade i koden og hvis hun ikke har gamasherne på om natten er benet hævet næste morgen. Hun er ikke halt af hævelsen så det er svært at sige om det generer hende, men jeg har det godt med at give hende dem på da hun så står med fine ben om morgenen.

  • #2   25. nov 2014 Kan jeg risikere at det så vil være hævet hvis hun ikke har fået det på en enkelt nat? smiley

  • #3   25. nov 2014 Ja det kan du godt risikere!

  • #4   25. nov 2014 Jeg fik anbefalet af dyrelæge at købe en BOT knæbandage til min hest for 2 år siden og må ærligt sige jeg ikke er imponeret. Jeg er kæmpe fan af alt andet fra BOT og jo knæbandagen hjælper da også mod hævelse men den glider bare alt for nemt ned uanset hvad man ellers putter på benet.

  • #5   25. nov 2014 Hej TS
    Jeg har rigtig god erfaring med BoT knæbandage. Du skal gøre dig klar om det er højre eller venstre knæ og min erfaring er, at de er lidt små i størrelsen.

    Jeg har brugt det meget til en gammel DV hoppe vi har haft, hun havde noget gigt og vand i knæet. Den kunne godt glide ned, men jeg læste på deres hjemmeside, at man kunne "vende den på hovedet" og det prøvede jeg og det virkede. Alternativt, en bandage på nedenunder, så den ikke glider ned.

    Resultatet er rigtigt godt, det virker. Hvis det helt flopper, kan du bare sælge den på nettet (måske med minimalt tab) BoT er altid i høj kurs på Internettet.


Kommentér på:
BOT. knæbandage Hjælp

Annonce