{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  A38 - yoghurt naturel
  • #2   25. nov 2014 A38 er fordi det indeholder tarmbakterie. men noget der er meget bedre, er paraghurt.
    det er nogle små piller som købes på apoteket i håndkøb. købte engang en hest som havde meget dårlig mave, det var rent vand der kom ud af den. den fik en kur med paraghurt, da jeg fortalte min dyrlæge det, fik jeg ros, for det dyrlægen giver som behandling er os mælkesyrebakterie. mener at jeg gav den 5 piller 3 gange om dagen i 2 dage hvor efter jeg trappede den ned.

    de fleste heste spiser dem fra hånden, det er er let.

    godfornøjelse med det


  • #3   25. nov 2014 A38 er også godt til hunde med dårlig mave kan jeg hilse og sige smiley

  • #4   25. nov 2014 ja du kan godt bruge yoghurt naturel

  • #5   25. nov 2014 A38 er tilsat mælkesyrebakterier, som også er at finde i tarmen - hvilket ikke findes i ligeså høj grad i naturel youghurt. Det er derfor man anbefaler A38 som et godt supplement til en urolig mave. Dog er det de færreste læger eller dyrlæger, der anbefaler nogen form for mælkeprodukter, hvis man har fået dårlig mave. Der er noget salt- og sukkerholdigt mere gavnligt til at binde væsken i kroppen smiley

Kommentér på:
A38 - yoghurt naturel

Annonce