{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Smart kompakt opbevaring af udstyr? {{forumTopicSubject}}

Hej HG, jeg står lidt (eller kommer jeg til) med et plads problem til alt mit udstyr. smiley

Stalden jeg nu står i, har nemlig ikke ret meget plads i sadel rummet, og der er ikke plads til mit store lokum af et staldskab nogle steder.... x)
Jeg har fået tildelt en sadelknægt, en trense knægt og en (efter min mening) lille hylde til alt mit låårt, og når først jeg begynder at gå i gang med ponyen (han er en helt rå 3 års, så lige nu behøver jeg ikke andet end strigler og grimer) og slæber det nødvendige udstyr med der ud, ja så får jeg altså et "mindre" problem med pladsen...
Jeg er ikke typen der bare kan have det hele smidt i én stak, der skal være orden i sagerne, ellers kunne det som sikkert nok være der....

SÅ, kreative HG'ere, hvad har i lavet af smarte løsninger, hvor pladsen er lidt trang? smiley
Det behøver ikke være noget "hurtig-løsning", da jeg tidligst går i gang med ham til foråret. smiley

Det er iøvrigt primært trense og andet hoved udstyr samt underlag (som muligvis bliver flyttet hen på hylden) og/eller diverse ting og sager (sår behandling, bandager, gamacher og andre små ting), som jeg skal have plads til.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smart kompakt opbevaring af udstyr?
Kommentér på:
Smart kompakt opbevaring af udstyr?

Annonce