{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

bolig -for besværligt?+ {{forumTopicSubject}}

Tja ved ikke lige om det er det rigtigt sted at smide dette indlæg...

Jeg er blevet tilbudt et værelse på over 40 kvm på en rigtig hyggelig gård i Harløse uden for hillerød! Det er et super hyggeligt sted!! Der står 3 DV-hopper, hvor jeg har mulighed for at ride...
Virkelig et sted jeg godt kunne tænke mig at bo!!

Problemet er at jeg ikke kan nå i skole (frederiksberg) til kl 8 hvis jeg skal tage bussen derudefra... Jeg kunne jo så vælge at cykle de ca. 7 km... men det er jo ikke sjovt med sne og is i bullermørke kl halv 7 om morgen i vinterhalvåret....
-det skal lige siges at jeg kun er i skole 3-4 dage om ugen fra 8-17


Hvad synes i??
-Tror I at man bliver træt af det i længden?? Skulle jeg takke nej i håb om at der kommer noget andet? Eller ja tak og så se om det går??

Jeg er lidt i vildrede og skal gerne give besked i dag

Håber der er nogen der lige vil smide deres kommentar!!

Knus Gry


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bolig -for besværligt?+
  • #1   1. feb 2007 Tag imod.. Og håb at du får råd til en bil senere hen

  • #2   1. feb 2007 Enig med Nete G det ville da være dumt at sige nej tak. Man kan jo altid få en billig knallert. EN bil er jo desværre det dyere..

  • #3   1. feb 2007 næh en knallert var måske en ide...
    Men så skal jeg parkere den ved Hillerød st. Tror I ikke den bliver nuppet??

    Jen$en:
    Jeg kommer ca. ½ time for sent.... Der er ikke mødepligt kl 8 - læser på universitetet, men det er meget rart at være med fra starten af forelæsningen! smiley


  • #4   1. feb 2007 sørg for en rigtig god lås på knallerten, og så betal kasko, så du har noget hvis den bliver nuppet... for sådan et tilbud ville du nok ikke få igen....

  • #5   1. feb 2007 synes også du skulle tage imod den, tror du ville fortryde det hvis du sagde nej, ville jeg hvertfald :o)

  • #6   1. feb 2007 takker alle...

    tja.. har siddet og lavet en liste over negative og positive ting:

    Negative: langt til skole (1½ time hver vej), langt til kæresten (45 min), svært at komme tidligt og sent afsted, da bussen ikke køre, bange for at blive "isoleret" da næsten alle venner/veninder bor i kbh...

    Positivt: rigtig hyggeligt sted, sød udlejer, billigt, heste med mulighed for evt. opstaldning og ridning så kan kombinere heste og studie og bruger derfor ikke tid på at komme frem/tilbage fra hest

    Tja... I har jo nok ret!
    Selvom der en en del ulemper så trækker hestene på gården altså lidt... Kunne jo være dejligt at kunne ride lidt mere...
    og så er det sådan et sted jeg selv ville kigge efter når jeg engang selv skal ud og købe mit eget hus...

    Det bliver nok et "ja tak"! Så må jeg finde ud af det med transporten! smiley


  • #7   1. feb 2007 ej jeg synes helt klart du skal sige ja.
    det kan være du ikke får den mulighed igen.
    jeg synes hellere ikke det er sjovt at cykle 4 km <b>hver dag</b> når jeg skal ud til min pony. men sådan er det desværre bare.
    man må yde før man kan nyde.
    (nu lyder jeg bare rigtig klog, haha)


  • #8   1. feb 2007 Hvis ikke du kan komme i skole(ikke gider cykle ect.) så skal du ikke tage det.

    når du går på universitetet så er skolen det vigtigste!
    este kommer i anden række, du vil jo ikke få muligheden for det igen.


  • #9   1. feb 2007 helt klart ja da

  • #10   1. feb 2007 my little pony:ja helt klart skal da cykle 7 km før jeg kan komme ud og ride men sådan er det og det giver rigtig god motion og det gør det lettere at ride

  • #11   1. feb 2007 dream team: Hvor lang tid tager det dig at cykle de 7 km??



  • #12   24. jul 2009 jeg cykler 8 km ud til min hest ca 5 gange om ugen, og det i næsten al slags vejr. har man lys på gør det ikke det store at det er mørkt. Bare kom noget musik i ørene så går det nemt ;D det tager mig ca 20-30 min den ene vej, og 30-40 den anden pga bakker. det giver god motion, og jeg kan godt lide at cykle smiley

Kommentér på:
bolig -for besværligt?+

Annonce