{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Sende sadel med posten {{forumTopicSubject}}

Hej derude!

Jeg skal have sendt min sadel i dag da den er solgt. Jeg ligger bare ikke inde med en kasse der er stor nok. Må jeg spørge hvad I har af erfaringer? Til jer der har sendt/modtaget sadler i pakkepost.

Ønsker jo heller ikke den skal transporteres uforsvarligt, så tænker om man kan lave en form for note der indikerer at de skal være forsigtige med pakken?

P.f.t. smiley

M.v.h.
Camilla


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sende sadel med posten
  • #2   18. dec 2014 Det med sedlen tror jeg desværre ikke er en mulighed. Posten er hårde ved pakkerne fordi det hele skal gå stærkt. Jeg tror du er nødt til at anskaffe dig en tilstrækkelig stor papkasse smiley

  • #3   18. dec 2014 Jeg har sendt en sadel, den var ikke så stor, så den kunne lige akkurat være i en alm stor flyttekasse. Jeg havde også to andre til salg, som ikke kunne være i en sådan, og der undersøgte jeg mulighederne. Det er muligt at købe større kasser nogle steder. Daarbak har bl.a. ekstra store kasser. Jeg sørgede for at fylde kassen godt om med aviser, lidt bobleplast og hvad jeg ellers lige kunne støve sammen, for at beskytte sadlen bedst muligt. Den havde desuden alm sadelovertræk over også, og tog ikke skade af transporten.

  • #4   18. dec 2014 Tusind tak for svar Jannie G! smiley

  • #5   18. dec 2014 Køb en papkasse smiley

  • #6   18. dec 2014 Jeg har modtaget en sadel med posten, den var med sadelovertræk og så en god papkasse med masser af gaffatape, den var fuldstændig perfekt da jeg fik den smiley Bare der er noget om den som kan tage de knubs den kan få på sin rejse, men ellers er sadler jo ikke lavet af glas, så hvis bare den ikke ligger "nøgen" i en flyttekasse, så tror går det smiley

  • #7   18. dec 2014 Så lidt smiley Og så bare sørg for at lukke kassen godt med ordentlig tape og ikke den lille rulle der også er til gavepapir! smiley

  • #8   18. dec 2014
    Altså man har kunne betale sig ud af det med forsigtighed ved pakkerne, men umiddelbart vil jeg sige at en sadel som er godt pakket ind sagtens kan tåle en almindelig rejsetur smiley

    Jeg fik selv min sadel i en papkasse og den havde ikke så meget som en skræmme smiley


  • #9   18. dec 2014 Jeg har sendt og modtaget masser af sadler. Jeg sender i en stor kasse evt, med et gammelt håndklæde der ligger mellem sadel og kasse på udsatte steder. Jeg forsegler pakken godt med tape.

    Jeg har også sendt sadler uden kasse. Her har jeg pakket dem godt ind i boble plast, herefter godt med tape. Så i en stor sæk og igen godt med tape. Jeg har ALDRIG oplevet, at en sadel har lidt overlast under transport smiley



  • #11   19. dec 2014 Tak alle, jeg "unfollower" selv dette emne nu. Jeg har fået sendt sadlen afsted.
    Igen - tusind tak alle for svar! smiley


Kommentér på:
Sende sadel med posten

Annonce