{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår er man udklasset - D/ E stævner
  • #1   19. dec 2014 Se dressurreglementet under udelukkelseskriterier smiley

    profilbillede
  • #2   19. dec 2014 tak smiley

  • #3   19. dec 2014 Og de regler er kun glædende hvis ikke klubben selv har strammet reglerne. En klub kan godt vælge at der skal mindre til for at blive udelukket, de må gerne skærpe/stramme reglerne, men aldrig læmpe på dem.

  • #4   19. dec 2014 I vores klub står der, at man må deltage i LD1 og LD2 tre gange, medmindre man er blevet placeret i klassen een gang. Der står intet under LC1. Spørger fordi, jeg vandt LC1 i oktober, men valgte at starte i LD2 i sidste weekend, da min pony havde stået stille i en periode, og derfor ikke var trænet op til LC1. Det er der nogle der har været sure over smiley

  • #5   20. dec 2014 Placeringer i højere klasser gælder også, så ja reelt har du ikke måtte starte den, hvis det er reglerne i jeres klub.

  • #6   20. dec 2014 Det gælder normalvis kun ved D-stævner og op. Ved E-stævner skal det være anført, om OUT-reglerne er gældende, ellers må du starte, hvad du vil smiley
    Men selvfølgelig, hvis din klub har lavet særregler, er det jo dem, du skal følge.


  • #7   20. dec 2014 Lea: putreglerne fælder ikke "og op" c-stævner osv bruger ikke outregler,
    Outreglerne er kun gældende på D-niveau.


  • #8   20. dec 2014 Men der står jo netop ikke noget fra LC. Under LDerne står der:

    "Du må ride LD hvis rytteren ikke har startet klassen tre gange, eller har været placeret i denne klasse" Der står derfor ikke noget med, at man ikke må starte klassen hvis man har været placeret i en højere klasse. Jeg har aldrig været placeret i LD2,og ikke startet den tre gange.

    Det skal lige siges, at jeg så ikke var den eneste der har lavet denne "fejl"


  • #9   20. dec 2014 Hvis der står, at du ikke må have været placeret i den klasse, så burde du heller ikke må starte den, hvis du har været placeret i højere klasser. Alt andet ville da virke ulogisk. Ellers kunne du jo vinde en LA og så starte LD'en igen, for det står der jo heller ikke noget om smiley

    En LD klasse er en begynder klasse, og Det eneste der er med i LC1 som ikke er i LD er to volter i galop. Og kan se du både springer osv. på din pony, så den kan vidst også godt klare at galoperer to volter uden 2 måneders træning smiley

    Og hvis du vinder LC klassen = Den bedste så er der vidst heller ikke behov for at ride LD længere smiley



  • #10   20. dec 2014 Jeg ville ikke presse min pony da den havde stået stille i en periode. Og vi har heller ikke galoperet siden november smiley

  • #11   20. dec 2014 AnneS: I så fald burde du måske have undladet at starte til stævnet - men det er jo egentlig lidt ligegyldigt nu smiley Sket er sket og der er ikke så meget at gøre.

Kommentér på:
Hvornår er man udklasset - D/ E stævner

Annonce