{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Leger I med jeres heste? {{forumTopicSubject}}

Igår hyggede jeg med min pony i ridehuset - hun elsker at lege
Vi havde imprægneret dækkener så det var helt optimalt til en gang fangeleg *GG*

min mor optog en video imens, og en kommentar fik mig til at tænke på:
hvor meget tid bruger i egentlig på at hygge/lege med hesten?

synes I skal have lov til at nyde min søde pony og alle hendes ninja-hop smiley

https://www.youtube.com/watch?v=6HV0_GCEGhI&feature=youtu.be


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leger I med jeres heste?
  • #1   21. dec 2014 Ja men slettes ikke nok pt. smiley Der må ikke være løse heste i hverken det ridehus eller den ridebane jeg benytter. Og folden er splattede nu så den egner sig hellere ikke smiley Tror Tindur savner vores leg. Om sommeren leger vi en del ude på folden smiley

  • #3   21. dec 2014 Nej faktisk ikke! Min hoppe ville bare stå og glo dumt på mig hvis jeg begyndte at løbe rundt omkring hende og ville lege smiley Jeg lader hende og hendes venner på folden om at lege! Så nusser vi i stedet, hvis det bare skal være lidt hygge og sådan smiley

  • #4   21. dec 2014 Vi leger meget:

    -smile
    -møsse
    -gå igennem labyrinter lavet af bomme
    -presseninger
    -løbe rundt på banen (vi har ikke indhegning så det hele er i træktorv dog løst)
    -løfte ben
    -rykke bagpart

    og meget andet hehe smiley
    jeg havde noget teleparti på hende og der blev sagt hun meget gerne ville lege ofte så det gør vi ca 3-4 gange om ugen og hun elsker det elsker opmærksomheden ! smiley

    Vi kliktræner meget sammen også smiley


  • #5   21. dec 2014 Lige et billede af den første møs hun har lavet på komando smiley

    profilbillede
  • #7   21. dec 2014 Jeg leger ikke med min hest. Synes det er for farligt. smiley Hun kan lege i løsdriften med de andre heste, som kan hamle op med hendes styrke og størrelse! smiley

  • #8   21. dec 2014
    Nej, det fatter hun bjælle af og er ikke med på ;o) En gang imellem laver vi noget tricks og target træning, men det vil jeg ikke kalde leg.


  • #10   21. dec 2014 Ja! Mon ikke! xD
    Nogle gange slipper jeg ham løs og starter med at løbe efter ham, det synes han er skide sjovt og bliver helt "hingstet" at se på smiley Kommer travende hen mod mig med halen i vejret og hvælvet hals. Så kan jeg løbe igen, og så går han helt bananas
    Nogle gange styrter han rundt selv, andre gange skal jeg løbe hen til ham og "true" ham, det synes han er skidesjovt! xD


  • #11   21. dec 2014 Ville gerne løbe "følg efter mig legen" med den pony jeg rider. Dog synes hun at mad var mere spændende... Men hendes fold kammerat ville gerne, det var super hyggeligt. Ville gerne kunne lege rundt med en hest hver dag !

  • #13   22. dec 2014 Ja og til sidst begyndte de at løbe efter mig og ligge sig ned mega dejlig oplevelse. Nogle gange bliver det bare lidt vildsomt for lille mig da de nogle gange bliver helt op at køre og stejler og bukker ud til alle sider????

Kommentér på:
Leger I med jeres heste?

Annonce