{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Strøelse
  • #1   5. jan 2015 følger ! smiley

  • #3   6. jan 2015 Altså min hoppe står på træpiller, hun er en gris med sin boks, men gør sådan at jeg forstiller mig at min boks er delt op i mindre firkanter og så starter jeg fra en ende og løfter en smule op på greven (den med over 10 tænder) og så ryster jeg det op så ALT lort bliver på greven og alt det rene bare falder ned igen, det tager tid, men så er jeg også sikker på at alt er ordenligt og river jeg det rene fint ud så bunden er fin jævn. Jeg har lavet en ordning hvor jeg hver Onsdag og Lørdag smider en ny sæk træpiller ind onår man har en hest som sviner meget er det vigtigt at ordne boksen hverdag for at holde den ren ellers bliver det noget være møj smiley

    Det er ihvertfald sådan jeg gør, håber at du finder en læsning smiley


  • #4   6. jan 2015 Min boks bliver skam også muget hver dag og i bund hverdag men den sviner meget smiley Jeg har prøvet træpiller men syntes ikke det er optimalt og forbruget er sindssyg højt. smiley


  • #6   7. jan 2015 Stald Stenagergaard hvor køber du hamp henne ? Hvad er dit forbrug om ugen ? Er den meget ude på fold ? smiley

Kommentér på:
Strøelse

Annonce