{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hanetrit
  • #1   25. jan 2015 Min dreng har hanetrit.. han er ikke blevet opereret og skal heller ikke, så kan kun fortælle om hvordan han har det nu og hvor meget han kan bruges til, men ved ikke om du kun er interesseret i at høre fra heste der er blevet opereret

  • #2   25. jan 2015 Jo da bare fortæl ??

  • #3   25. jan 2015 smiley *

  • #4   25. jan 2015 Jamen min dreng har fysisk ingen begrænsninger, han kan det samme som før han fik hanetrit, og den gang gik han til stævner La4 og Mb derhjemme (nåede ikke at starte højere før han fik skaden)..
    Springe kan og må han også lige så tosset man kan og vil smiley

    fysisk er der absolut ingen begrænsninger..

    der hvor problemet kommer er at han til dressur stævner bliver dømt ned på skridten (ses kun i skridt), og hvis man ikke husker at træne den side han har det i lidt ekstra altså øver balancen lidt mere end den anden så kan han godt have lidt balance problemer, men husker man at træne den er der intet udover han løfter benet højere i skridt..

    så ja vi rider ture, dressur, han skal til og springe når jeg for ham trænet op og finder en rytter der tør springe min kæmpe dreng, han vandt til ringridning sidste år og ja der er ingen begrænsninger fysisk men hvis man skal op og ride dressur stævner på ham skal man være klar på at blive dømt ned på skridten


  • #5   26. jan 2015 Min hoppe har Hanetrit.

    Det er jo som Maria siger ikke noget der sætter begrænsninger for brugen af hesten ud over man må forvente at blive dømt ned for skridten til dressurstævner.

    Derudover spørger folk ind til det da hesten jo unægteligt ser lidt fjollet ud når den går, smiley

    Har ingen erfaringer med operation, fik af vide af min dyrlæge hun endnu kunne nå at vokse fra det, hun fik det som 1½ års og bliver 4 i år så tvivler efterhånden på det kommer til at ske.
    Fik også fortalt en operation har 50/50 change for at få det til at gå væk, så det er ikke noget jeg vil kaste en masse penge efter når nu dyret ikke lider smiley


  • #6   26. jan 2015 Ja jeg har os fået en del spørgsmål ang. hans ben men når jeg fortæller hvad det er forstår de det godt smiley

    desuden har jeg erfaret at står min hest i løsdrift bliver hans hanetrit betydeligt bedre..

    da jeg fik ham for 1,5år siden var det konstant, nu er det langt mindre det er der stadig men der kan komme flere skridt i mellem hvor han går helt normalt.. og det er efter han er kommet i løsdrift med bakket terræn..

    så bakket terræn er også super til den slags heste smiley


Kommentér på:
Hanetrit

Annonce