{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bandager
  • #1   9. feb 2015 ups, her er det andet billede, kan i ikke se forskellen? undrer mig bare om det er det samme eller om de begge måder har betydning....

    profilbillede
  • #2   9. feb 2015 Det første billede, du har lagt ind er bandager af fleece/elastik, hvor der ikke behøves bandageunderlag.
    Det andet billede, du har lagt ind, er - så vidt jeg kan bedømme - rene elastikbandager, hvor der skal bandageunderlag under. Synes dog det er nogle voldsomme underlag, der er brugt, og ville vurdere dem til at være bedre egnet til staldbrug, end til ridning smiley


  • #3   9. feb 2015 okay, så når man lægger bandageunderlag inden under, skal de så gå lidt ud over bandagen, altså skal de være længere end bandagerne?

  • #4   9. feb 2015 Det vil jeg ikke gøre. Bandageunderlagene skal bare dækkes - så bandagerne dækker bandageunderlagene uden at gå udover smiley Det skal se ud ligesom det første billede, du har lagt ind, bare med underlag under. Hvis det er til at forstå.

    Men det er lidt en smagssag, om man vil have underlagene dækket eller lade dem gå lidt ud over. Synes dog det er for meget på det andet billede, du har lagt ind. Hvis bandageunderlagene ikke dækkes, skal der max. være 1-2 cm til overs.


  • #5   9. feb 2015 okay, tusinde tak for svar!!

Kommentér på:
Bandager

Annonce