{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Ros hesterelaterede mennesker {{forumTopicSubject}}

Det sidste lange stykke tid har der været en masse kritik af professionelle ryttere og det er i sidste ende endt ud i en masse personlige angreb.
Derfor synes jeg (med inspiration fra et emne fra feb. 2014) at vi skal rose en hesterelateret person. Det kan være hvem som helst smiley

Jeg vil super gerne rose min dygtige smed! Han er den eneste der formår at sko min lånehoppe, så hun ikke smider den hele tiden. Den kan sidde på i lang tid, og hjælper virkelig på hendes bukkehov! Stor respekt til den mand- Og så er han altid sød og venlig og vil super gerne lære hesteejerne om hvad han laver (y)



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ros hesterelaterede mennesker
  • #5   17. feb 2015 Jeg vil gerne rose Kathrine Buur, som er underviser i akademisk ridekunst.
    Selvom hun indtil videre kun har undervist mig én gang, så kan jeg sige, at hun er helt vildt motiverende, sød og virkelig dygtig til det hun laver smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #6   17. feb 2015 Lars Petersen (eller er det nu Pedersen??) - som red Uffe korshøjgård, prinsesse nathalie, og kyra kyrklund..

    Dem har jeg meget stor respekt for


  • #7   17. feb 2015 Min underviser Annette Klausen Bengtsson, fordi hun er så rolig og konstruktiv i sin undervisning. Jeg har lært, og lærer fortsat, rigtig meget af hende:)

    Og så fysioterapeut Rikke Riis, fordi hun hjælper mig med at få rettet op på min krop, så jeg kan bruge den korrekt både ridemæssigt, men også generelt i min hverdag.


  • #8   17. feb 2015 Så vil jeg rose min smed Adam McShane for hans dygtige omgang med min hest hvor han giver god vejledning og rådgivning allround m fokus på hovene, min Osteopat Dorte Ringer for hendes fantastiske væremåde og resultater, min dygtige og søde underviser Amalie Limborg, min dygtige sadelmager Charlotte Knigge. Og selvfølgelig Ringe Stordyrsektion med deres fire meget dygtige dyrlæger og medarbejdere der altid er søde, service minded og professionelle. Tak til jer alle sammen for et rigtigt godt samarbejde som jeg stadig ser frem til at fortsætte med smiley

    Mvh TT


Kommentér på:
Ros hesterelaterede mennesker

Annonce