{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

Min mor er død!!! {{forumTopicSubject}}

Dette har absolut intet med heste at gøre. Jeg ønsker ikke, at hælde vand ud af ørene, men KORS hvor er jeg dog fortvivlet!! Min mor er død. Min mor døde i lørdags efter at have fået konstateret lungecancer i marts måned i år. Det hele er gået så stærkt og her sidder jeg tilbage og det eneste jeg har lyst til, er at ringe til min mor og fortælle hvor ked af det jeg er. Det var jo det jeg gjorde før. Man kan jo altid ringe til sin mor, når Verden går i den forkerte retning. Hun skal bisættes på torsdag. Jeg har selv formuleret hendes dødsannonce til det lokale dagblad. Det sværeste jeg har gjort hidtil. Min mord navn i en dødsannonce. Ens mor er guddommelig. Ens mor er udødelig. Det er bare så uvirkeligt. Det gør ondt og jeg er sikker på, at alt kun bliver værre herfra. Min bror og jeg skal tømme hendes lejlighed. sortere fra. Smide hendes ting og tøj ud. Gennemgå alle hendes papirer....hmmm...jeg måtte bare dele det med nogen....Mange kærlige hilsner Malene.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min mor er død!!!
  • #1   21. sep 2004 Haii Malene ...
    Det er jeg meget ked af at hører smiley

    Hvis at du har brug for at snakke, såh skal du bare vide at jeg er her .......
    Og vil gerne snakke med dig .....

    Kysss


  • #2   21. sep 2004 Tak Jeanette.....jeg følte bare lige at jeg skulle ud med det....jeg er ved at blive skør ved tanken om, at hun ikke er der....tak for dine søde ord....det er ligemeget hvem man mister, hvis det er en, der har betydet meget, så gør det ondt. Så selvfølgelig er det ikke værre for mig end for dig....Knus M

  • #3   21. sep 2004 Hold da helt op, hvor er I bare søde....

  • #4   21. sep 2004 Ja sig endelig hvis du vil snakke!. Det gør mig bare ondt : ( det er så træls når sådan noget sker ;-(

  • #5   21. sep 2004 det er jeg meget ked af at høre.. men ønsker dig held og lykke fremover.. det er da noget af det værst tænkelige at miste en man har så nær smiley

  • #6   21. sep 2004 Hey... Min mor døde for 2½ år siden, så jeg ved hvordan du har det... Det er mega hårdt... Jeg havde også den følelse af at det hele var en drøm/mareridt... Det er bare så extremt uvirkeligt, at man ikk fatter hvad der sker omkring en... Håber at du er ok... QnuzZ og kramZ Karina...

  • #7   21. sep 2004 Hej Malene... Du må også gerne skrive til mig hvis du har lyst.. Min mor døde for 5 år siden, også af kræft, så jeg har også prøvet det..... Føler meget med dig, da en mor er enormt svær at undvære...
    Hvis du har lyst, er min MSN:
    gozone@get2net.dk
    Mvh. Michael


  • #8   21. sep 2004 det gør mig virkelig ondt bliver totlat trist sig enedelig til hvis du vil snakke

  • #9   21. sep 2004 Tusind tusind tak allesammen!!! Hvor er I dog dejlige!!! Det hjælper mig virkelig at læse, at jeg ikke er alene. Jeg føler jo noget så fordærdeligt med Jer, der fortæller, at I selv har mistet. Og så er det at jeg tænker: Jeg er ikke den eneste i Verden der har prøvet det! De er kommet videre...det kan jeg også. Og til jer, der skriver for at fortælle mig, at I er der....: Tusind tak! Tak for hjælpen og alle e-mail adresserne. Det er folk som Jer, der er mangel på i Verden...for hvis der fandtes flere af den slags, ville Verden være et bedre sted!! Mange Knus...M

Kommentér på:
Min mor er død!!!

Annonce