{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Back on track, erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hest, der er blevet led behandlet i begge forkoder pga en overbelastning. Vi ved ikke hvordan overbelastningen er kommet, eftersom at den ikke er blevet redet fast siden start December pga sadelproblemer.
I start januar begyndte hun at bukke i starten i trav og det blev værre og værre til start februar hvor hun stejlede med mig.
Nu hvor hun er behandlet, vil jeg gerne gøre alt for at hun kan blive ridehest igen, og rides uden smerte.
Jeg har hørt en masse godt, og er af rideveninder blevet anbefalet Back on Track, da det skulle virke godt med inflammation.
Jeg vil hører om der er nogen der har erfaring med back on track som hjælp med heste der har haft overbelastede koder.
Som det ser ud, kigger jeg mest på ting til at ride med, at det desværre er meget begrænset med at hun kan stå med noget om natten.
Hvad kan i anbefale af produkter? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Back on track, erfaringer?
  • #1   12. mar 2015 Jeg har hørt rigtig gode ting om deres dressurgamacher, så dem vil jeg anbefale dig at tage et kig på! smiley

  • #2   12. mar 2015 Deres dressur gamacher et guld værd! Har selv et sæt med 4 smiley

  • #3   12. mar 2015 Er der nogen der har erfaring med no-bow bandageunderlag? Jeg er klart meget meget til bandager end gamacher, bla pga at jeg kan skifte farve på mine bandager. Selvfølgelig er det vigtigste at hesten får noget der hjælper den.
    Der står at dressurgamacherne er gode til heste der får betændelse i kodeleddet. Hvilket jo er det min hest har haft. Om no bow står der at de reducere inflammationer og fremskynde helingsprocessen samt forebyggende foranstaltning mod skader og inflammation. Så jeg er lidt i tvivl om hvad der er bedst at bruge smiley


  • #4   12. mar 2015 Prøv evt at kontakte en Back on track-forhandler og forhør dig, måske kan de hjælpe? Ellers kan du skrive til Back on Track Danmark på facebook, de burde helt sikkert vide noget! smiley

  • #6   12. mar 2015 jeg bruger back on track til mig selv. jeg ville ikke undvære for noget i verden.
    så simpelt kan det siges.
    skulle en af mine heste få behov ville jeg købe dem uden så meget som at blinke med øjnene


  • #7   13. mar 2015 Hvor den står nu, er der ikke rigtig mulighed for at hun kan stå med staldbandager om natten desværre. Hvis det viser sig at det er nødvendigt, bliver hun selvfølgelig flyttet.
    Jeg tænker at fordelen med bandageunderlag er, at hun også kan stå med dem hvis der er en dag hun skal stå inde, samtidig med at hun kan rides med dem smiley


Kommentér på:
Back on track, erfaringer?

Annonce