{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Water boots - til hest
  • #1   23. mar 2015 hvad str skal du bruge? jeg har 4 stk i str L hvis det er, og jeg bruger dem ikke mere..
    jeg har haft stor glæde af dem, junior fik dem på i 20-30 min når jeg havde redet, og der efter smurte jeg hovbalsam på hans hove, og i løbet af få uger var hovene markant bedre fik jeg afvide af smeden


  • #2   23. mar 2015 Hun bruger desværre s/m smiley
    Dejligt at høre at det virker! smiley


  • #3   23. mar 2015 men du skal helst smøre hovene når du tager vand klokkerne af, jeg fik afvide at hovbalsam var bedst, og det virkede rigtig godt...
    jeg lagde dem i vand inden jeg tog ud og ride, så de var dryppende våde, og når jeg havde givet ham dem på, lukkede jeg ham bare ud på fold igen, venter 20-30 min og gik ud og tog dem af


  • #4   23. mar 2015 Min får også hovbalsam på, så det er der styr på smiley

  • #5   23. mar 2015 Jeg håber det er okay jeg lige bruger din tråd - men hvad er forskellen på hovolie og balsam?

    Har selv overvejet at bruge waterboots, I sommers stod jeg og badede hove hver dag efter træning, ville være nemt hvis man bare kunne lade ham stå lidt med klokker smiley


  • #6   23. mar 2015 - Det er helt i orden! smiley
    Altså min hest vil ikke stå med hovene i vand og derfor synes jeg det er nemmere med klokkerne smiley
    Jeg bruger lidt af det hele, med hensyn til olie og balsam. Men hov balsamen virker godt mod min hests hove når de flækker og sprækker, derfor bruger jeg balsam i stedet for olie. smiley


  • #7   23. mar 2015 Jeg følger også lige lidt med her:-)
    Syntes nemlig min har meget tørre hove nu og frygter da hvordan de så bliver til sommer.
    Jeg har altid fået at vide at vand var det bedste at bruge.. Men man kan jo ikke stå med vandslangen i 20 min på hver hov. Så tror jeg i hvert fald jeg bliver upopulær smiley

    Har også overvejer de der vandklokker, og tænkte hun kunne stå med dem natten over.

    Men overvejer også noget at smører dem med..


  • #8   23. mar 2015 vil jeg tro din hest sagtens kan kristina m, men klokkerne er helt tørre i løbet af 20-30 min.. junior fik dem som sagt på på folden, men de er jo ikke syet til at være holdbar, som almindelig klokker, så hvis hesten går fast med dem går de hurtigt i stykker.. junior havde i hvert fald god brug af dem, og man kunne se forskel i løbet af en måned på ham

Kommentér på:
Water boots - til hest

Annonce