{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

Hesteforsikring {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har lige købt mig en 6-års og dyrlægen anbefalede mig at købe en livsforsikring og sygeforsikring, da statistikken viser, at det er indenfor de første to år ved nyt ejerskift at hesten bliver syg.
Så jeg har kigget vidt og bredt, men er interesseret i at høre, hvilke selskaber I har og hvorfor, samt hvad I giver.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hesteforsikring
  • #1   8. apr 2015 jeg har tryg, giver ca 5000 den er forsikret for 35.000


    tryg er dem der dækker bedst, har aldrig haft problemer med dem


  • #2   8. apr 2015 Jeg har Dansk hesteforsikring, har haft min hest i 6,5år, forsikringen har jeg haft i 3 år, men det var først sidste år i november han blev syg, indtil da har jeg ikke haft brug for forsikring..

    men min er livsforsikret (inkl. ansvarsforsikring) for 20.000kr, giver jeg ca 1200kr for om året..
    så er han standard sygeforsikret med selvrisiko på 1105kr og dækning på 80% og det giver jeg lige omkring 2000kr for, er ikke helt sikker på de præcise beløb da det er steget på deres hjemmeside kan jeg se, og jeg giver kun 3052kr for det, hvor der står 3500kr ved deres prisudregner..

    Men ja alt i alt er jeg super glade for dem, har ingen problemer haft med dem, har sendt regningen ind og modtaget penge kort efter.. har ikke skulle melde skaden eller noget..

    sidste år fik jeg 1x 3200kr tilbage hvor regningen var på 5000kr for en gang kolik og 1x1200kr for en regning på 3000kr ca..
    lige nu venter jeg på at få tilbage fra 2 regninger der i alt giver 15000kr, fra at han blev indlagt på højgaard med sandkolik


Kommentér på:
Hesteforsikring

Annonce