{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Trense til lille hoved- vis din!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg søger en trense til min lille palomino welsh ( han på profil billedet) den skal have korte kæberemme da den skal have et baucher bid som jo har ekstra øjer. Jeg er i tvivl om jeg kan vælge et str Shetland.
Kunne godt tænke mig at se hvad jeres ponyer med små hoveder har og gerne henvise til hvor i har købt det smiley
På forhånd mange tak for hjælp og inspiration


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trense til lille hoved- vis din!!!
  • #1   13. apr 2015 Min pony har dette. - Købt brugt.
    Hun bruger str. pony i grimer, men er hovedtøjet i pony skal der laves en masse ekstra huller, så jeg bliver nødt til at vælge str. shet smiley


    profilbillede
  • #2   13. apr 2015 Nogen der forresten ved hvor en trense i str. shet kan købes? Ved de ligger mange på nettet, men skal faktisk kun bruge nakke og kæberemmen, så gider ikke købe en hel trense smiley

    Det her er forresten Goldens trense. Tror den er str pony, da hun egenligt har et lidt stort hoved, af en lille pony at være. Vi har dog taget næsebåndet af nu, da det så stort ud til sådan et lille fint hoved smiley


    profilbillede
  • #3   13. apr 2015 Har altid købt shet trenser til min 3'er på 126 i stang. Hun bruger dog også shet i grimer. Jeg har for det meste købt dem på udsalg, så sidst hun fik ny trense var det en til 130,- smiley

    Det er Cindi på min profil smiley


Kommentér på:
Trense til lille hoved- vis din!!!

Annonce