{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Islænderudstyr?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa islænder-folk! smiley

Min kæreste og jeg er ved at åbne en rideudstyrsbutik mellem Frederikshavn og Hjørring, som med tiden også skal inkludere en webshop. Jeg har kun siddet på en islænder en enkelt gang i mit liv, så jeg er rimelig grøn inden for området. Det ville derfor være super dejligt, hvis nogle islænder-eksperter vil give nogle råd til, hvilke mærker af rideudstyr i foretrækker, og om i vægter pris eller mærke højst? Hvad er vigtigst at have til islændere i en butik, og er der noget, i generelt synes mangler i de fleste butikker?

Knus og kram fra en "storhesterytter" smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Islænderudstyr??
  • #1   24. apr 2015 Fákur er det mest populære mærke i tiden og det er pis hamrende dyrt. Over halvdelen af alle islænderryttere idag er storheste folk der har skiftet over, så de vil have mærkevare og bling. http://www.fakur-design.dk/da/til-hesten
    En anden ting jeg tror det vil være en fordel at have er forskellige modeller af kapsuner, både almindelige ride kapsuner og bøjlenæsebånd med kapsun på, disse bruges mere og mere af islænderfolk og i særdeleshed også af alverdens hestevelfærds/horsemanship folk som er en hurtigt voksende gruppe.
    Og så synes jeg i skal overveje bøger og dvd'er, der er ikke mange fysiske butikker der har et godt udvalg af hestetræningsbøger og dvd'er.


  • #2   24. apr 2015 Og så for resten, hvis i kunne skaffe flere slags bidløse hovedtøjer i biothane eller andet vegansk matriale, både sidepull, hackamore, blomsterhackamore og kapsun, så er der et helt uudforsket marked for den slags.

  • #3   24. apr 2015 De gamle islænderryttere (som mig smiley ) vil have funktionel kvalitet til ordentlig pris. De nye vil have bling og mærkevarer.
    Så enten skal I satse på at favne bredt eller også skal I vælge en niche og tage varer hjem efter det.


  • #4   24. apr 2015 Hvis der bliver noget til islænder, vil jeg gerne have adressen til jeres butik smiley
    Har lige købt en islænder og flytter der op af nu her.


  • #5   25. apr 2015 Jeg ville måske tage en rundtur til de forskellige hesteudstyrforretninger, f.eks. kinnerup, hjallerup maskinforretning og dem længere nordpå. Tjekke deres udstyr ud og evt. stille dem nogle spørgsmål om, hvad der sælger bedst. Man behøver jo ikke at afsløre, at man er mulig kommende konkurrent.

    Hekla og Gari er de største foreninger heroppe og måske kunne man tjekke deres sider og facebook også.

    Ellers vil jeg sige, at der selvf. er mere bling og bidløst nu, men husk, vi befinder os stadig i Nordjylland, hvor det måske ikke er så udbredt….


  • #7   25. apr 2015 Topreiter forhandles også i kinnerup, som ligger i nordjylland.

    Ang. Sadler er Rasmus Møllers meget populære i Nordjylland


  • #8   25. apr 2015 JC perfecto er den mest omtalte sadel på fora lige pt. Den bliver rost til skyerne af næsten alle som har prøvet den.
    Desuden kan man nu få sådan nogle brede aflastninsgjorde som er møg dyre men meget populære for de som har råd.


Kommentér på:
Islænderudstyr??

Annonce