{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

en lille bøn {{forumTopicSubject}}

min bedste veninde skal opereres i ryggen i dag med 50% risiko på at blive lam i benene. hun er ikke mere end 20 år og den operation hun skal ha fortaget på mølholm klinikken i vejle har hun fået af vide at de ellers kun vil foretage på folk over 40 år. jeg håber at i vil sende hende en lille tanke om at det må gå godt. på forhånd tak!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en lille bøn
  • #1   23. sep 2004 held og lykke!!!!! det skal hun ha!

  • #2   23. sep 2004 Ja, held og lykke da... det lyder jo som noget man godt kender til, så alle mine "heldige" tanker går til hende..
    Håber du kommer og fortæller at det er gået godt.. krydser alt hvad der kan krydses..
    Mvh. Michael


  • #3   23. sep 2004 Krydser fingre....

  • #4   23. sep 2004 tak til jer alle!!! hun har fået en diskus i ryggen pga for meget arbejde/hårdt arbejde. hun er under uddannelse til landmand, og har i en del år arbejdet med køer. men her til sidst havde hun et ekstra arbejde, og det kunne ryggen så ikke holde til!!
    hun havde en dejlig dv hoppe ind til i torsdags. den har hun brugt de sidste 3 år på at få rengående(forsikkringen forlanger jo alt muligt)den havde noget med hoften??? eller knæet??? kan ikke lige præcist huske det, men den har hun så endelig efter 3 år fået lov at kører til slagteren. og hun har prøvet alt... operation ro og al tænkelig behandling...så det har været lidt hårdt for hende både at skulle opereres og sige farvel til issara!!! men skal nok fortælle hvordan det er gået hende!!! MEN DET GÅR SELVFØLIG GODT... IKK SMIL


  • #5   23. sep 2004 endnu engang mange tak!!! hun er under kniven nu, men skal op til hende i aften for at se hvordan hun har det og lige gi et stort knus!!! men laver et nyt indlæg når jeg kommer hjem hvor jeg fortæller hvordan min tøs har det!!!

Kommentér på:
en lille bøn

Annonce