{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.568 visninger | Oprettet:

Hvis din hest var en person *Hyggeemne* {{forumTopicSubject}}

Godmorgen Hg! smiley

Syntes det ville være sjovt med et lille hyggeemne, som går ud på at man skal beskrive sin hest/pony/part som hvis h*n var en person smiley

Jeg starter med Niller smiley

Han ville være en Eventyrlystet person som ville rejse verden rundt. Han vil være blond, lille og kraftig, men alligevel slank selvom han elsker mad. Han vil være en rigtig pæn charmerende fyr som alle pigerne vil elske. Han ville være god til idræt og især højdespring smiley Han ville være meget kærlig og vil altid ha en partner med når han rejser, da han i virkeligheden føler sig mere tryg med andre. Han ville være meget utålmodig så der skulle ske noget hele tiden. Han vil være venner med alle og kan ikke lide at være ond mod nogen, først når han kender dem så kan han godt drille for sjovt smiley

Så er det jeres tur! smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvis din hest var en person *Hyggeemne*
  • #1   20. maj 2015 Min vallak ville være en halvkraftig lille halvnervøs type. Han ville være lidt af en efteraber der gør ligesom alle de andre. Han ville være lidt af et mobbeoffer. Han ville altid rende rundt sammen med en eller anden, ikke fordi alle andre godt ville kunne lide ham, men mere fordi han ville lege påhæng og følger efter andre rundt. Han ville synes at ude var lidt halvskidt men hjemme klart bedst. Han ville være lidt parnoid men til at overbevise om at alting nok skal gå smiley

  • #2   20. maj 2015 jeg har Eto'o
    hun ville være en rigtig prinsesse en pige der fra lille af har fået sin vilje og fået alt hun ville have!

    Hun ville have sine 2 bedste veninder som hun selvfølgelig kunne hønse rundt med som det passede hende

    hun ville flirte med mange fyre men ville aldrig dage nogen af dem da hun er selvstændig!

    Hun ville være host til shopping og pynte sig smiley


  • #3   20. maj 2015 Min dreng ville nok være drillesyge, især overfor pigerne for at få deres opmærksomhed smiley
    Han vil være en typisk ugidelig teenager i weekenden hvor han bare ikke er til at få ud af sengen og i hverdagene elske at opleve nye ting og få ny viden. Der vil nok være en skjult fysiknørd (eller lignende) i ham som de andre drenge i klassen selvfølgelig ikke skulle vide noget om. Og ville sikkert blive totalt friluftmenneske med flair for vandreture og oplevelser hvor man er herre over sig selv smiley


  • #4   20. maj 2015 Aida ville nok være den type der har panikangst og aaalt for meget temperament smiley

  • #5   20. maj 2015 Det har jeg faktisk tænkt på mange gange xD
    Jeg tror min part Golden vil være en slags lille buttet og ikke så høj prinsesse pige, der altid sidder med sin telefon eller er dybt koncentreret i noget helt andet smiley Har måske en smule svært ved at forstå ting og laver en del fejl, men så snart man får forklaret hvordan man skal gøre sidder den lige i skabet og så kan man sagtnes løse alverdens problemer smiley

    Faktisk minder hun utrolig meget om mig selv..det er helt uhyggeligt smiley


  • #6   20. maj 2015 Tja, Kemba ville være én af de der gamle damer, der dyrker mere motion end jeg gør smiley Og så ville hun nok være meget introvert og holde sig for sig selv sammen med sin mand, der tværtimod har en større omgangskreds bestående af yngre damer *blink, blink* smiley

  • #7   20. maj 2015 Acacia ville være en af de der typer som absolut ikke kunne noget uden en ven ved sin side. Hun ville være høj og slank og være brunette.
    Hun ville elske at løbe ture, så længe det er med en ven og samtidig skulle det være i nærområdet.

    Acacia vil klart være en medløber, som bar gerne vil passe ind og så alligevel ikke, for er der noget hun føler sig presset til som hun absolut ikke ville, jamen så ville hun gå.


  • #8   20. maj 2015 Mimine ville nok være en virkelig flot mørkhåret dame. Hun ville være meget bestemt overfor andre, men når man først lærer hende at kende, ville hun være en virkelig sød og nede på jorden person. Hun ville nok også være lidt en enspænder men kan alligevel heller ikke undvære at være sammen med andre. Hun ville elske at lære nye ting, og altid prøve på at præstere sit bedste.
    Og self ville hun også være en lille diva prinsesse, som drengene ville være vild med smiley
    Sjovt emne btw smiley


  • #9   20. maj 2015 Bella ville være en der brugte timer sammen med veninderne, for at pynte sig med neglelak og smykker. Ikke fordi hun er en diva, men fordi hun elsker at hygge.
    Hun er absolut ikke den sporty type, og tager hellere bilen end cyklen.


  • #10   20. maj 2015 Mysse ville være en dronning og en rigtig bitch, alt ville skulle gå efter hendes hoved smiley og hun er en mobber. hun ville have langt blond hår og være kraftigt bygget. Og min kære
    Dolfus ville være den lille nørd som egentlig bare ville passe sine egne ting fordi han bliver drillet lidt, han vil være meeeget lav og meget buttet men med sin store charme og fedterøvs tricks. smiley


  • #11   20. maj 2015 Zarina ville være en nyserig kone som ville lure ind i alle skabe og skuffer om ikke andet for at finde mad

    profilbillede
  • #12   20. maj 2015 Sas ville være en der levede i sin egen hverdag der var det samme hver dag. Han ville måske have et job som advokat, men han vil helst ikke prøve noget nyt. smiley

  • #13   20. maj 2015 Schwante ville være en høj spinkel pæn mørkhåret fyr, som alle tøserne render efter, men hvor han heller vil være sammen med drengene..
    Han ville være den type der yder sit bedste, og være dygtig i skolen..
    Han ville have det bedst sammen med andre og være rastløs alene og han ville helst være i gang så ofte som muligt..

    Anton ville være en lille halv buttet fyr med lyse brunt hår, meget nysgerrig og ville gøre alt for at få lov til at spise..
    Han ville være meget usikker på ny grund men på hjemmebane ville han være en carlsmart, alle ville kunne lide ham både drenge og piger fordi han er så møg charmerende smiley


  • #14   20. maj 2015 Tindur ville være pigernes jens, en rigtig Don Juan. Men når det kom til stykket ville hans samvittighed overtage og han ville sige pænt ifra. Han er en rigtig samvittighedsfuld og hensynsfuld dreng der ikke lader sine venner i stikken. Han er meget selvstændig men er glad for selskab når det passer ham. Han kan lide at rejse men har et utroligt stort behov for en fast base at kalde hjemme hvor hans familie og venner er. Han har lidt problemer med nerverne så han skal være tryg hvor han befinder sig for at kunne slappe af. Ift kærligheden så vil han gerne bestemme, men han kan godt lade fruen tro hun gør indtil det har gået en stund. Så har han alligevel fået sin vilje. Han er en klog fyr der har luret andre meget hurtigt og bruger det til sin fordel smiley heldigvis har han en god samvittighed og er en dejlig dreng smiley

    Mvh TT


  • #15   20. maj 2015 Hold nu op nogle søde, skøre, sjove og mærkværdige mennesker de ville være smiley

  • #16   20. maj 2015 Hold da op smiley sikke nogle tosser vi er smiley skide sjovt at læse smiley

    Mvh TT


  • #17   20. maj 2015 Uh, jeg tror, at min lille Lotte ville være en totalt ambitiøs arbejdsnarkomanisk advokattype uden humor, som måske, måske bliver gift med en rig forretningsmand, når hun er i fyrrerne, men ellers ville live alene hele livet. smiley

  • #18   20. maj 2015 Ups.. Glemte da at sige at Tindur var glad for mad men en rigtig kræsen pind. Havde han ikke været kræsen havde han været tyk. Han skal huske at passe på hvad han indtager og holde sig fra hvidt brød for hvis ikke bliver han oppustet smiley grove sunde madvarer og træning tre dage ugentligt er rigtig god for ham så han beholder form og facon smiley

    Mvh TT


  • #19   20. maj 2015 Min hest ville være en rigtig kælling smiley
    Hun er førehoppe og der bliver sat på plads!

    Jeg har også ballademageren og den stille pige smiley


  • #20   20. maj 2015 Sjas ville være.. En pige som gerne vil bestemme, hun ville have en bedste veninde, men de to ville være uadskillelige, hun vil dog stadig være en bandit nogengange, men dog stadig loyal imod hendes "mor", hun ville ikke være den mest slanke, men ville stadig eeeelske mad! Have måske lidt kort hår, og den ret naturale type, hun ville have sin egen stil, og være ligeglad med andre, hun siger til folk hvis hun ikke kan lide dem, men giver folk en chance!
    smiley ville nok minde meget om mig smiley


  • #21   20. maj 2015 Flicka ville være en forholdsvis populær pige som der blev lagt mærke til. Hun ville komendere rundt med andre og helt klart bestemme. Flicka ville gøre alt for at løbe fra sine problemer og skulle hun så blive fanget i noget lort ville hun bare lade som om intet var hændt. Hun ville dyrke en masse motion, mest løb og gerne lange hurtige distancer. Udsenesmessig ville hun være slank og tindens til undervægt havde mørkebrunt hår og havde gode former. stress ville ikke være noget unaturligt og hun ville hurtigt kunne fylde hovede mere end der er plads til hvilket gør hende en del frustreret. Flicka ville nok være lidt fanden i voldsk der er ikke nogen der skal bestemme over hende. Der ville ikke være nogen overaskelse hvis hun blev en af de der modeeksperter hvor selv det bedste ikke er godt nok.

  • #22   20. maj 2015 Daisy ville være sådan en rigtig hyggetrold der tager sig af alle og den der gerne ville give en halv sandwich til en anden der inde havde fået mad med på en picnic, en populær pige, knap så høj og med langt lyst hår som drengene er vilde med men hun er for klog til bare at hoppe på deres narrestreger og tage den første og bedste, men har det bedst i drengenes selvskab, for hun er ikke så god til tæsefnidder.

    skimle ville være en høj og flot fyr, der ikke selv er klar over hvor flot han er, han vil være ombejlet af pigerne men selv for nervøs til at tale til dem. han har det bedst hjemme samme med sine nære venner han har kendt i lang tid og er den de andre følger men pga. hans lave selvtillid ville han blive usikker på sig selv og inddrage de andre i beslutningerne, han er ikke så madglad og passer rigtig meget på sin vægt, nok fordi han har været buttet som lille og blevet mobbet dengang, han kan sagtens selv, men har det bedst med en ved hans side der kan hjælpe ham igennem det.

    maestro er derimod en alfahan, han ved hvor skabet skal stå og skal nok fortælle de andre hvor. han er ikke bange for noget og elsker at tage ud og rejse, gerne hvis han kan få nogen med og vise dem verden hvis det er et sted han har været før. han spiser hvad der bliver serveret og har god opdragelse og pli når han er ude, han er ikke typen der finder sig en fast kæreste, det har han slet ikke plads til i sit travle liv og ego, men flirter gerne med nogen flotte tøser, han har styr på sine ting og tvivler aldrig på sig selv, en pæn fyr, der ikke træder ved siden af og som altid er der til at hjælpe sine venner hvis de har problemer.. hvis han ikke lige selv er nede og træne som han gør fem gange i ugen eller har travlt med et eller andet projekt på sit nye hus, han ville nemlig også være den der bruger sin børneopsparing på udbetalingen til et (de skulle jo ikke gå til tant og fjas vel?) og selvfølgelig have en ny, hurtig, smart og fornuftig bil ved siden af mountainbiken i garagen.


    smiley


  • #23   20. maj 2015 Bella ville være en rigtig drengemarionet. Hun ville være en høj, slank og lyshårede pige med et naturligt look. Hun ville være den type, som ville hvile i sig selv og gemme på hemmeligheder. Til tider ville hun dog have et forfærdigligt temperament, men hun kan også være enormt energisk, hvor der helst gerne skulle ske noget med det samme. Hun ville ikke være nem at manipulere med, men ville altid tage en udfordring op. Til sidst ville hun være en eventyrlysten pige og ikke en pige som elsker at dovne den af på sofaen.

  • #25   20. maj 2015 Når jeg tænker over hestene versus mennesker så ville det være et fåtal af blondiner og blå øjne smiley den "ariske "race ville jo uddø smiley
    Mvh TT


  • #26   20. maj 2015 Sjovt emne:)
    Jeg forestiller mig, at Zacko ville være en høj og flot mand, en rigtig charmør, der scorede alle damerne;) Han har et meget nysgerrigt sind, er arbejdsom og lærenem, så han ville sikkert have et arbejde der involverede masser af rejser, og som krævede noget af ham intellektuelt.Han er lidt utålmodig, og det der med at stå stille er ikke hans kop te, så han ville nok være ret aktiv. Han elsker han leg og er meget afhængig af at have tid med andre, så han ville sikkert bruge sine aftener og weekender på at hænge ud med en masse mennesker, feste og prøve alle mulige nye ting, men i rammer hvor han er sikker på, at han er tryg.

    Han har brug for at blive guidet lidt, men bliver mere og mere selvstændig hver dag, så han ville nok have godt af at have en mentor, der kunne hjælpe ham og lære ham hvad der er vigtigt at vide for at klare sig godt i livet.
    Han vil ikke være en alfahantype, men forsøge at styre uden om de største konflikter, og vil af nogen nok betegnes som konfliktsky. Selv vil han nok sige, at han ikke gider at bruge energi på konflikter.

    Alt i alt tror jeg han ville være et ret interessant menneske faktisk, lidt usikker, men med masser af potentiale til at udvikle sig.


  • #27   20. maj 2015 Chagall ville være en sensitiv fyr med masser af kærlighed at give ud af. Han ville være tålmodig og den der bare helst vil være venner med alle... Dog ville han lige være lidt opmærksom på nye mennesker før han giver sig hen og bliver venner smiley
    Han ville helst være sammen med nogle hele tiden, da han ville være bange for at være alene, især nye steder!
    Han ville være anspændt overfor nye situationer og ville have nemt ved at forestille sig alt muligt der ikke er rigtigt smiley

    Af udseende ville han nok være en muskuløs fyr der er lidt kraftigt bygget, med mørkt hår og et virkelig kønt ansigt smiley


  • #28   20. maj 2015 McAdoo ville være en flot ædel, dog lidt lille fyr. Han vil være ret asocial, men samtidig meget dameglad - og damerne vil være glade for ham smiley Selvom han er asocial, vil han stadig have andre i nærheden, da han ikke bryder sig om at være helt alene. Han vil desuden være en anelse usikker/nervøs, og er typen der kun knytter sig til en eller to af gangen - til gengæld er han også meget loyal overfor disse, og vil gøre alt for at beskytte dem smiley

  • #29   20. maj 2015 Ha ha TT det ville jo ikke være s godt smiley Men jeg gad da godt møde nogle af de heste som mennesker smiley

  • #30   20. maj 2015 smiley det kunne være interessant smiley

    Mvh TT


  • #31   20. maj 2015 Smølf ville helt klart være bodybuilder typen. Lidt oppustet, med stort ego smiley Dog ville han muskler kun være til pynt. Ingen fysisk arbejde til den unge mand!!
    Doven, madglad og føle sig som guds gave til verden smiley

    Madam ville være en lille krumrygget kone ude i skoven. Det man i gl dage kaldte en klog kone smiley
    Kærlig og ærlig smiley

    Findus ville være ham den mærkelige smiley Flink fyr, men underlig smiley Få men gode venner smiley


  • #32   20. maj 2015 Woody ville for det meste være lidt klodset og lidt forvirret oven i hovedet,men på en sød måde.
    De andre ville mobbe ham, og få ville være sammen med ham. Han ville dog have en legekammerat som han ville elske at lege med.
    Han ville være modig omkring ting han ikke kendte men dog stadig en medløber.
    Han ville være middelhøj til den lave side og være rimelig muskuløs.
    Hvis han skulle have en tæt ven, skulle det være en stille og rolig en.
    Han ville godt kunne lide piger, men ville ikke turde snakke med dem, efter han engang havde været forelsket i en pige der ignorerede ham. Derfor ville han også virke afvisende hvis en pige ville prøve at snakke med ham.
    Han ville være okay i skolen, bestå de fleste prøver, at have et fag han var specielt god til.
    Han ville ikke dyrke så meget sport, men alligevel være slank og muskuløs, selvom han ville være kraftigt bygget.
    Han ville have blond hår, som ikke ville være så tykt.
    Hvis han fik en kæreste, ville han være den romantiske fyr, der ville passe på pigen og behandle hende ordentligt og være sammen med hende, selvom han også gerne ville have en dag med vennen/vennerne.
    smiley


  • #33   20. maj 2015 Min hoppe ville være Misse Møhe "staves" ( fra matador)

    Min Vallak ville være ( kan ikke lige komme på en personlighed) men er den typer der altid er fremme i skoene og siger ville du noget? du kan bare komme du? så skal jeg sa... nok vise dig .-)


  • #34   20. maj 2015 Min hoppe ville være en kortbenet, slank pige. Hun ville være populær og snobbet, og spille kostbar overfor drengene. Hun ville elske børn og være god til at trøste folk. Hun ville være en kæmpe bangebuks, og samtidig ville hun i nogle situationer være ekstremt selvsikker.
    Hun ville være super doven og ikke træne så meget, og være rimlig klodset.


  • #35   21. maj 2015 Haha hvor sjovt at læse smiley

    Min vallak ville klart være den der hippie type... Peace, love and harmony smiley Han ville være gude-smuk og ville tiltrække opmærksomhed, mest af alt for sit lidt rolige sind og sin smukke attitude. Han ville ikke være "den lækre" men bare den der har et super smukt ydre.. Altid være den fornuftige der traf de gode beslutninger og holdt sig fra konflikter, ikke fordi han ville være konfliktsky, men der skal da være fred blandt folket smiley og alt kan lade sig gøre, bare der er gulerødder nok..... Haha smiley


  • #36   21. maj 2015 Carismo vil nok være damernes ven smiley En rigtig charmetrold med glimt i øjet og en svaghed for blide kvindestemmer. Han vil være loyal og vil gå igennem ild og vand for dem han holder af. Derudover vil han virke udadvendt, men kan godt have en tendens til at være tilbageholdende indtil han lærer folk at kende.
    Men så ville han også typen, som gerne vil gå forrest, hvis andre måske er lidt nervøse og være en "go-to-guy", hvis folk havde problemer eller bare havde brug for at snakke, samt være støttende. Carismo vil også havde en god indre ro og hvile i sig selv.
    Rent udseendesmæssigt, så vil han være en høj fyr på omkring 185, let muskløs, med muskler, som der rent faktisk er styrke i. Og så ville han nok være lidt en sportstype, måske til trithalon, men han vil også tage i byen med vennerne til tider..
    Kort sagt: En rigtig gentleman, som godt kan være lidt af en drengerøv, men som er sød og ærlig overfor alle.


  • #37   21. maj 2015 Milky ville være en robust flot fyr med et skønt glimt i øjnene. Altid i godt humør og en smule drillesyg. Han ville være elsket af mange for sin varme, venlige og rolige facon. Han vil nyde tid med gutterne smiley .

  • #38   22. maj 2015 Salsa ville være en kælling! Hun kan kun lide nogle få ud over sig selv, men hendes ville hun gå igennem alt for at de har det godt smiley hun ville være sporty, hun er utålmodig og der skal ske noget altid, det er sjælendt at hun tager en dag i sengen smiley hun ville være glad for mad, men kan tåle det pga. sporten

  • #39   22. maj 2015 Venus ville være en lille loner! smiley Hun ville spille mega kostbar overfor alle, som ikke lige falder i hendes smag. Men de venner hun så ville få, ville hun være super trofast overfor! Hun ville højst sandsynligt være "føreren" af hendes venindegruppe. Hun ville nok også være lidt af en diva til tider smiley

  • #40   22. maj 2015
    Så ville hun være mig ;o).


  • #41   22. maj 2015 Krikken - tror du er inde på noget smiley

    Mvh TT


  • #42   22. maj 2015 Så ejer så hest smiley

  • #43   22. maj 2015 Rigtig god idé! smiley min ville være: normal størrelse, måske lidt lille og blond. Hun ville være modig men alligevel doven. Jeg kunne godt forstille mig hende som pædagog smiley

    profilbillede
  • #44   22. maj 2015 Flicka smiley Flicka vil være en rigtig sød sort håret pige smiley lidt lav og kraftig bygget men utrolig sød og smuk smiley Hun ville have et par venner som hun ville gå igennem ild og vand for, så ville hun have dem hun "bare godt kan enes med" og så ville der være dem hun bare IKKE gider smiley Hun ville være bestemt og retfærdig men utrolig kærlig og hjælpsom smiley Også ville hun helst bare have lov at leve et frit liv

    Hun vil minde utrolig meget om mig smiley


  • #46   22. maj 2015 Dutchy smiley Dutchy vil være den overlækre brunette som alle drengene falder for, lige med det samme smiley smiley Hun ville havde de smukkeste mest intelligente brune søde øjne på jorden smiley Også ville hun sikkert have en masse venner, både piger og drenge smiley Vis der nu var noget der ikke passede hende, kunne hun måske godt blive lidt en Diva smiley Sporty og lækker type smiley

  • #47   23. maj 2015 ha!
    En lille meget fed mand...
    Og personligheden, for det meste ret så ligeglad med det meste men hvis der er mad indvolveret kan man godt liiige lave et eller andet...

    Jeg tror det er godt han har sit nuttede pony udseende, for som menneske ville det godt nok ikke være kønt xD


  • #48   23. maj 2015 Min vallak ville være chris hemsworth.

  • #49   23. maj 2015 Hyggeligt emne, jeg har gået og tænkt lidt over det før, og jeg tror min hoppe ville starte med at vokse op som en populær og rigtig kostbar tøs som alle vil være sammen med, også senere i livet ville hun ende som en fed kontordame der helst laver så lidt som muligt og spiser pizza hele dagen smiley Eller måske ikke, hun ville nok være en person som er doven og ikke laver særlig meget, og som egentlig heller ikke gider, men hvis vennerne kommer og plager om at de skal lave noget sammen, vil hun nok inderst inde rigtig gerne være med, selvom det at være fysisk aktiv er lidt hårdt smiley Vi vil hellere slappe af og spise smiley


  • #50   25. maj 2015 Hhahhaah den er sgu god, min vallak ville nok være:

    En spinkel bygget dreng som træner lidt mørkt hår og et meget flot(nuttet) ansigt som fanger alle, han ville være typer der driller alt og alle hvis nogen vender ryggen til, OG hvis han ikke får opmærksomhed kan han ikke gøre nok for at fange folks opmærksomhed. Fra folk han kender kan han rigtig godt lide lidt kærlighed samt at hygge sig. Desuden så er tålmodighed ikkeeksiterende det er et sted laaangt væk som han aldrig har hørt om. Han ville være dygtig til et par ting men de ting som er knap så sjove og som han ikke er god til der er det lettere at springe over hvor gærdet er lettest eller bare lade være.


  • #51   26. maj 2015 Laksen ville nok være en snobbet kælling der boede i udkanten af en storby, dog med ikke så mange penge.. Hun ville være lidt overvægtig, og være alt for kostbar til at finde en fyr.. Hun kommer kun på besøg, hvis der er mad parat når hun kommer! smiley

  • #52   26. maj 2015 Hvorpå min pony Dodi nok ville være en ældre herre der kunne lide at fordybe sig på et bestemt område, og lukke af for resten af verden smiley

Kommentér på:
Hvis din hest var en person *Hyggeemne*

Annonce