{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på hest?
  • #1   16. jun 2015 alt efter højde og kapacitet vil jeg sige mellem 10.000-20.000

  • #2   16. jun 2015 Spørger, fordi jeg på den ene side har fået at vide, at jeg nok ikke kunne få ret meget for ham (under 7.000 kr) pga. hans alder og på den anden side, at det er ALT for billigt, så er lidt i vildrede...

  • #3   16. jun 2015 Personligt ville jeg aldrig smide 10.000 efter en så gammel hest som kan så lidt.. muligvis 7000

  • #4   16. jun 2015 10-15.000?:)

  • #5   16. jun 2015 Alt efter gangarter et sted mellem 5000 og 15000 er hvad jeg vil give smiley

  • #6   16. jun 2015 10.000-15.000, men hellere ikke mere...

  • #7   16. jun 2015 Gangarterne er over middel.
    Tak for svar smiley


  • #8   16. jun 2015 Hvis gangarter er over middel, vil jeg gætte på et sted mellem 10.000 og 15.000 smiley I dag er der så meget fokus på, at hestene skal være rene og efter de perfekte heste, at heste med grønt pas ikke har så meget interesse, desværre smiley

  • #9   16. jun 2015 Har jeg misforstået noget ?? er den ikke kun 6år gammel :S

    blot fordi nogen skriver gammel hest og du selv skriver alderdom :S


  • #10   16. jun 2015 Hov det er mig der har skrevet forkert. Han er fra 2008, så han bliver 7.

  • #11   16. jun 2015 stadig, at kalde den gammel er lidt hen i vejret..

    Skulle jeg ud og købe hest som jeg selv ville tilride igen, ville jeg glædeligt give 15.000kr uden udstyr, hvis den havde et godt sind og kemien var der..

    vil 10 gange heller have en hest som er færdig udviklet inden den skal tilrides, frem for en 3års, der allerede inden for det første år går lb/la fordi folk har pisse travlt..

    min egen købte jeg som 4års hvor han ikke havde lavet mere end din.. så hvis du finder folk med min mening kan du sagtens få 15.000kr for den..


  • #12   16. jun 2015 Maria.

    Kan godt se hvad du mener, men der er alligevel en pæn aldersforskel fra en på 3 til en på 7 smiley


  • #13   16. jun 2015 Maja
    det har du helt ret i, men det er blot min mening, heller en hest som ikke er tilredet som 3års og dermed har fået lov til at vokse færdig og måske kan rides uden begrænsninger til den er 25 frem for en der måske er ødelagt som 15årig eller yngre pga. den ikke fik lov til at vokse færdig (læs måske siger ikke det sker for alle)..

    men det er blot min holdning og ved der er mange der gerne vil give de penge for en hest der ikke er tilredet men har fået lov til at vokse færdig smiley

    men igen det handler jo os om hvad man skal bruge den til.. jeg ville personligt bruge den til hygge ridning, altså skovture, dressur og lidt små spring, samt ringridning, og ja som et projekt smiley


  • #14   16. jun 2015 Han var lidt sent udviklet, så var slet ikke klar til tilridning som 3 års smiley


  • #15   16. jun 2015 Jeg gav 6000 kr for en hest af samme type og med samme forudsætninger. Det var så en hoppe med blåt pas, så den kunne man også avle på hvis man ville. Jeg tilred den og solgte den for 25.000 kr. Så hvis den skal over 10.000 kr vil jeg anbefale dig at få den tilredet.

  • #16   16. jun 2015 Det er absolut også med i mine overvejelser smiley

  • #17   16. jun 2015 Utrolig smuk hest smiley Hvordan er hans sind, du siger super godt men er han Opmærksom? Iskold? Lettere nervøs? Hvad med trailer, vask af kroppen, andre heste, sko/barfodet, dækken eller uden, trafik, hunde?
    Hvilke racer/race er han?

    Mvh TT der måske har fundet sin næste hest smiley smiley


  • #18   16. jun 2015 Ingen problemer med andre heste, trailerlæsning, dækken og hunde.
    Han skulle være en DV, men der ihvertfald noget fuldblod i ham, men har kun lagt mærke til det et par få gange, hvor han er blevet forskrækket. Så spjætter han og står helt stille og det er det. Det gør jeg så også, fordi det sker så sjældent.

    Man kan egentlig gøre alt med ham. Han er tillidsfuld, men reagerer på hårdhændet behandling. Han er sådan en, der trasker efter en på folden som en lille hundehvalp, lige på nær, hvis det er nogen, der ikke har været ordentlige ved ham.

    Trafik ved jeg faktisk ikke, men har da prøvet at en bil har kørt lige bag os, da jeg trak ham ind. Det var okay, da jeg vendte ham, så han kunne se den og den kørte forbi. Lastbiler der holder stille med motoren i gang, er lidt farlige.

    Han har fået med dækken om vinteren siden han var 5 år, ellers ikke.


  • #19   16. jun 2015 Ok smiley jeg vil have ham i tankerne hvis han bliver tilredet.. Er pt i gang med tilridningen af Tindur og skal lige nu ikke have en til hest, men det kommer. Men næste hest skal være tilredet og fuldstændig cool da jeg ønsker en modsætning til min varme, nervøse dreng. smiley

    Mvh TT


Kommentér på:
Pris på hest?

Annonce