{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

"forfærdelige sko" {{forumTopicSubject}}

Inden vi tog på ferie, begyndte min mor og prikke til mig om at jeg sku ha nye sko. Hmf, tænkte jeg. Det var da noget mærkeligt noget. elsker mine sko! så gad ik ha nogen af dem hun gik og fandt.

Så sku vi på ferie, på vej ud i bilen:

Far: "Er det dine sko??"
Mig: "Ja?!"
Far: "Okaaay...."

hmm - han var dog mærkelig tænkte jeg. dem bruger jeg da hver dag - kigger han aldrig ned ??

så kommer vi gående gennem en byen dernede i går, og uheldigvis passére vi en skobutik.

Far: "Anette - du ska ha nye sko!"
Mig: "Hvorfor det?? Jeg vil ik ha nye sko."
Far: "De er simpelthend så forfærdelig grimme dem du går rundt i. Man skulle tro det var løgn."
Mig: "Nej de er da ej, de ska bare ud i regnvejr og gå."
Far: "Nu går i ind og finder nogle nye!"

ØV! jeg vil da ik ha nye sko.. jeg elsker mine sko, de er mit kæreste eje... mine goe, dejlige, Blend sko, hvide og sorte - mest hvide....

Så går vi rundt derinde, min lillebror mener self. straks at jeg ska i hvert fald ha de der smarte Vanz !!! NEEEEJ dem nægter jeg at gå i.

Næ, jeg fandt mig skam - efter lang tids søgen - bare et par nye, sort/hvide (igen mest hvide) Blend sko. Desværre ku jeg ik finde samme model smiley men de ligner.

Så var mine forældre tilfredse - grr....


Men det var da ik på tide? Havde da kun brugt de hver eneste dag i over et år ! smiley
så er de dejligt gået til...

Men intet stikker mine gamle Fubu sko, som jeg havde før mine Blend - åh de var skønne ! dem brugte jeg ogs over et år, lige til min mor opdagede der var hul i siden :'/
Så smed hun dem ud!!!!!!!! men jeg gik uf og fandt dem, og satte dem ud i stalden :') så holdte de endnu et år, med gafatape =) godt min mor aldrig kommer i stalden :b

De gamle kommer skam ogs derop :')


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "forfærdelige sko"
Kommentér på:
"forfærdelige sko"

Annonce