{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bid
  • #1   28. jun 2015 3-delt muffebid fra hs sprenger smiley Min hest fungere fantastisk på det bid, så ville ikke købe noget andet smiley Han have et 2-delt almindeligt bid, inden det. Han går 1000 gange bedre på muffebidet smiley

  • #2   28. jun 2015
    Synes det der passer til hesten er bedst, det den trives med. Rider med et udelt fra Horze på min hoppe, fordi hun skal have max ro.


  • #3   28. jun 2015 Jeg bruger et tredelt Baucher bid til min pinto, og min shetlænder går med et todelt muffebid smiley

    Det er lige de bid mine fungerer med - shetlænderen fungerer dog med så godt som alt, til ham har jeg både todelt trensebid, tredelt trensebid (m. forskellige midterstykker), udelt Kimblewick (jagtkandar kaldes det også) og har overvejet et Liverpool eller måske et postkandar smiley

    Min pinto er lidt mere besværlig på det område, vi har været igennem ca. 8 forskellige bid inden vi kom frem til baucher biddet, da hun tydeligt sagde fra på alle andre bid (som dette billede nok viser)


    profilbillede
  • #4   28. jun 2015 Det bid hesten fungerer på er det bedste. Personligt bruger jeg et 3-delt hs til min dv, et 2-delt fullcheek til min ishoppe og min isvallak arbejder jeg stadig på at finde det rette til

  • #5   28. jun 2015 Jeg har redet med mange forskellige, men er endt op med at ride uden. Har før reddet med 2-delt baucher, 2-delt muffe, 2-delt D-rings, 3-delt Sprenger med løse ringe og 2-delt D-rings i sensogan fra Sprenger. De fleste af dem har fungeret fint, men uden er bare bedst på min smiley

  • #6   28. jun 2015 Ganske almindeligt 3-delt messingbid. Jeg vil vove og påstå at min pony kan gå med stort set alt jeg propper i munden på hende smiley
    Min hest gik først med todelt, så tredelt muffebid og senere tredelt med fladt midterstykke da hun ikke havde ret meget plads i munden. Hun fungerede egentlig aldrig på noget af det..


  • #8   28. jun 2015 Rider lige nu med et 2-delt baucher, men vil gerne skifte til et Myler MB02 Eggbutt. smiley

  • #9   28. jun 2015 jeg rider med :
    neue schule tutle top (håber snart det bliver godkendt til stævner igen)
    todelt bid med kobberruller og eggbutt
    3 delt messing
    3 delt happy mouth
    og en udelt bid med parreer stænger:).
    det er de bid mine heste går bedst med:).


  • #10   28. jun 2015 jeg rider med et Danish guard når jeg rider med bid, dog bruger jeg mest kapsun

  • #11   28. jun 2015 Når jeg rider med bid er det "bare" et almindeligt 2-delt trensebid. Har dog tænkt på at købe et udelt d-rings så hun kan få lidt mere ro i munden.. Men vi ridder normalt bare i grime/rebgrime/sidepull/hvad vi nu lige har af bidløst smiley

  • #12   28. jun 2015 okay tak det var jo lidt blandet hehe ??

  • #13   28. jun 2015 Rider med 3-delt baucher bid smiley
    Har virkelig prøvet mange forskellige og er endnu ikke sikker på jeg har fundet det bedste bid til min hoppe, men det er det der fungere bedst pt. smiley


    Og neue schule tutle top biddet er godkendt til stævner smiley
    Det var kun i tre dage det ikke var tilladt smiley Det burde gerne snart komme ud på skrift også smiley


  • #14   28. jun 2015 Min islænder går med 2-delt baucher, sidepull eller alm 2 delt smiley Baucher fungerer bedst på nuværende tidspunkt. smiley

Kommentér på:
Bid

Annonce