{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Syg hest {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige hjemvendt fra Fabi.
Blev ringet op af min veninde som fortalte at Fabi hostede helt vildt omkring kl 21. Så jeg skyndte mig ud på scooteren og afsted det gik.
Da jeg kommer derud bliver jeg mødt af Fabis blide vrinsken som altid møder mig så jeg tænkte da straks "han fejler da ikke noget".
Men da jeg kommer helt hen til ham kan jeg godt se hans vejrtrækning er meget anstrengende!
Jeg vil tage temperaturen på ham men mit termometer virkede ikke. Og ingen havde et af dem der var der.
Nå hva gør jeg så..
Han virker frisk nok. Spiser gladeligt havren og gulerødder men høet vil han ikke have. Jeg vander det og så spiser han det.
Men vejrtrækningen bliver ikke bedre.Og han hoster pludselig igen. En meget tør hoste!
Kl er nu omkring 22. Jeg bliver dælme nødt til og ringe til Dr. Dyr. Hendes svar er "Det lyder som en astmatisk reaktion - Kommer med det samme!"
Ca 30 min senere står hun der. Hun lytter på ham, tager hans temperatur(37,8). Hun kan hører han trækker vejret meget tungt.
Hun giver ham derefter en astma sprøjte og en pencilin sprøjte. Det skulle virke i løbet af en time.
Hans reaktion kan skyldes alt lige fra pollen til noget i høet. Det er en noget kronisk HELDIGVIS!!
Men men.. Han skal holde "hårdt arbejde"-fri i en uge. Må gerne skridtes. Og vi skulle ha startet distriktstævne i weekenden og endda på hjemmebane. Intet stævne til os men jeg er ligeglad bare han blir rask.
Imorgen skulle han gerne have det betydeligt bedre. Skal ringe til Dr. Dyr mellem 13-14 og fortælle hvordan det går....Krydser fingre, tæer ja ALT for han har det bedre!

Hader bare når der er noget galt!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg hest
Kommentér på:
Syg hest

Annonce