{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest knækkede nakke pga halsrem
  • #4   7. jul 2015 Tror det er TS der er personen selv smiley Men ja, man tænker da lige en ekstra gang når man lukker sine kære dyr ud smiley

  • #6   7. jul 2015 Hahah ja, det er mig der er personen selv smiley

    Ude hos os har vi ikke specielt mange heste der kan trækkes uden udstyr.. Vi har til og med også et par stykker man slet ikke kan komme i nærheden af...


  • #7   7. jul 2015 Det er da tragisk, men jeg vil nu stadig lade mine heste beholde deres grimer på.
    Jeg skal ikke risikere at betale en kæmpe erstatning så fremt hestene løber ud og forudsager en trafik ulykke. Og mine går så også med sikkerhedsgrimer, så de burde netop springe så fremt hesten hænger fast.


  • #9   7. jul 2015 Det kan jo ske, desværre. Kondolerer til hesteejer.
    Men forsikringen dækker ikke hos mig, såfremt hesten bryder ud og ingen ting har på. Så mine går med halsrem, som de nemt kan rive af eller rive i stykker, i tilfælde af at uheldet skulle ske. Men de gange de har hængt fast, har de bare trukket dem af eller spændet er sprunget. Så jeg er ikke bekymret. De kan komme til skade og dø af så mange ting og man kan ikke beskytte dem mod alle farer. smiley


  • #10   7. jul 2015 Den blå pony, det må du gerne spørge om.
    Det er ikke min hest. Ejer ønsker at være anonym, men jeg synes det var vigtigt at få historien fortalt, så derfor står jeg i spidsen for at bringe det ud i verden smiley


  • #11   7. jul 2015 alt - både grime og halsrem - skal sidde ordenligt, så nemt er det. det må ikke være for stort eller for småt. Tingene skal passe, netop for at undgå at hesten ikke kan hænge fast

    der hvor jeg har haft mine stående, måtte ingen hest have bagsko på når de gik på sommerfold. mest for at undgå voldsomme sår efter spark
    det med mærker efter grimen, tjaa når man har oldenborgheste, så bliver man vant til det. Eller rettere man finder nogle gode grimer som sidder bedre og er bløde.

    jeg har aldrig brudt mig om halsremme.


  • #12   7. jul 2015 Halsremmen passede skam. Ikke for stor, ikke for lille. Hesten her var uheldig, udstyret passede.

  • #13   7. jul 2015 Selvom udstyret passer kan hesten stadig være uheldig, men hesten kan jo også være uheldig at falde og brække sit ben på folden.
    Det er jo tragisk uheld og ja man bør måske lige sikre sig at ens grime nu også er en sikkerhedsgrime smiley


Kommentér på:
Hest knækkede nakke pga halsrem

Annonce