{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

FORTUNEN!!!! {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen:)

jeg har idag været ude på fortunen og ride skovturs hold for 2 gang, og jeg bliver nød til at sige at det var røv sygt;( vi skridtede det meste af tiden og travede 4 gange hvor vi travede cirka 100-300 meter. og vi fik 1 galop på 100-200 meter. vi var 3 heste og 1 pony. de andre måtte ikke galoppere fordi de ikke kunne følge med og det er simpel hen ikke iorden synes jeg. jeg red sammen med 3 af mine venner hvor jeg var den eneste der fik lov til at gallopere og de have ellers glædet sig mega meget til at gallopere. men nej de måtte de ikke.

men for cirka 2-3 uger siden red jeg også tur men med en anden guide, og han var meget sødere og vi måtte lave nedsidning og let sæde og det måtte vi også i gallopen og vi travede mere og galloperet mere, og han sagde ikke at nogle ikke måtte ride galop men spurgte hvem der ville. alt i alt var han meget bedre.

men jeg synes ikke det er acceptabelt at hun siger at nogle ikke må fordi de ikke kan følge med men så må man bare sige at de danner deres egen gruppe med at ride galop så der er de hurtige og de langsomme.

jeg vil gerne vide hvad andres mening er omkring det her med fortunen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FORTUNEN!!!!
  • #1   31. jul 2015 Det kommer vel an på om i har meldt jeg på en tur inkl galop smiley ellers kan i vel ikke forvente det? smiley

  • #2   31. jul 2015 de spørger om man vil gallopere og jeg og mine venner sagde ja men jeg fik kun lov til det og de spørger om det på alle ture


  • #3   31. jul 2015 tja henvend dig til dem der laver turene, og brok dig, det får du vist mest ud af, og så kan de netop også lave deres ture om, når de får fedback(både god og dårlig) på deres ture

  • #4   31. jul 2015 Ja okay, så er det ikke så fedt, hvis man har betalt, men som overstående får du nok mere ud af, at kontakte dem smiley

  • #8   31. jul 2015 da vi lige var kommet ind på fortunen igen kommer en af arbejderne hen og spørg om det var en god tur og så siger jeg at den var kedelig da vi ikke red galop mere end 1 gang og så siger hun bare jamen sådan er det bare. det skal ikke bare være sådan jeg har betalt 220 for 1 time og den skal ikke spilles på at man bare rider en skridt tur man vil jo gerne have noget for pengene men det fik jeg ikke denne her gang

  • #9   31. jul 2015 skriv ind til dem og brok dig, det er virkelig den eneste måde de har mulighed for at tage kritik op til efterretning, det har de ikke mulighed for når man skriver om dem på nettet, så ring og skriv ind til ledelsen, en ansat kan desværre ikke gøre så meget

  • #10   31. jul 2015 Hvis jeg skal være ærlig så synes jeg det er fint med den begrænsede galop og trav. Jeg arbejdede der på et tidspunkt, og det er jo ikke kun 1 eller 2 timer hestene går, med rutinerede og urutinerede ryttere, ryttere der er bløde i hænderne og ryttere der er hårde i hænderne, stille ben og ben der smækker ind i siden. Og de står bundet en halv dag ved en bom uden vand og foder (sådan var det i hvert fald da jeg var der for godt og vel 7-8 år siden, så jeg synes at hvis du forventer at "få mere for pengene" så vælg en rigtig ridelektion på et ridecenter istedet for en guidet tur, der jo mest af alt går ud på at nyde naturen fra hesteryg og ikke pløje skoven tynd. At i så er blevet delt op kan der jo være flere grunde til, f.eks at guiden ikke synes at alle var rutinerede eller modne nok til at galopere derude, men måske har undladt at pege nogen ud og sige det foran alle de andre...

Kommentér på:
FORTUNEN!!!!

Annonce