{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Tina S
Tina S
Tilmeldt:
24. apr 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Ridehjelm - butik {{forumTopicSubject}}

Jeg er på jagt efter en ridehjelm, har kun redet et halvt år så har ikke den store viden indenfor udstyret.

Søger en god ridehjelm der ikke er for dyr (under 800kr). Er der nogen der har nogle forslag?

Ville gerne ud og prøve i en fysisk butik, nogen der kender en god butik med et bredt udvalg af hjelme i Jylland?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridehjelm - butik
  • #1   20. aug 2015 husk de nye regler for ridehjelme når nu du alligevel skal ud og have en ny:)

  • #2   20. aug 2015 måske du kan prøve at fjerne hesten i baggrunden? smiley

    profilbillede
  • #3   20. aug 2015 Lige nu er et lidt skidt tidspunkt at købe hjelm på, da der kommer nye regler som gør, at man ikke må ride med de gamle hjelme efter 1. januar 2017, men du kan nok ikke helt undvære en hjelm når det er er den første smiley
    Det er omvendt også ret heldigt, for langt de fleste butikker har tilbud på de "gamle" hjelme. Stort set alle butikker har et bredt udvalg af hjelme, så gå ud i en hvilken som helst butik og prøv dig frem. Vi kan ikke sige hvad der er godt og skidt, for dig, for ikke alle har samme hovedform smiley


  • #4   20. aug 2015 Når du har redet forholdsvis kort tid så ville jeg "nøjes" med at bruge de maks 800 kr du selv nævner og kan du finde en med de nye krav er det jo bare fint og hvis ikke ville jeg ride med en hjelm der evt skal skiftes ud i 2017 og bliver du ved at ride så kan du købe en dyrere hjelm til den tid. Måske er hjelmene med de rigtige krav også kommet ned i en hørlig pris til den tid

  • #5   20. aug 2015 De billige mærker er også ved at lave hjelme med de nye krav, de er bare ikke kommet på markedet endnu. Prisen på hjelmene med det nye krav og det gamle er næsten ens, det er bare fordi det kun er Samshield og lignende mærker der er klar med de nye hjelme, at de er så dyre smiley

  • #6   20. aug 2015 en ridehjelm bør alligevel skiftes hver 2. år, så det er jo ikke så meget tid man mister hvis man køber hjelm efter de gamle regler nu. og så er de alle sammen på tilbud

  • Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   20. aug 2015 Tænker at nemlig at jeg ikke ville bruge så mange penge på den hvis den nu skulle skiftes ud pga nye regler. Men betyder reglerne ikke kun noget hvis man rider stævne eller har jeg misforstået noget?

    Kender nogle af jer en god butik i jylland hvor man kan prøve hjelme?


  • #8   20. aug 2015 Det kommer sandsynligvis også til at betyde noget hvis du rider i en klub under DRF til hverdag. For så skal du også bære godkendt hjelm "der hjemme"

  • #9   20. aug 2015 Unicorn Ridesport i Holstebro, har et stort udvalg af ridehjelme i alle prisklasser smiley

  • Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #10   21. aug 2015 Okay. Tak smiley

Kommentér på:
Ridehjelm - butik

Annonce