{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

Sadelmager Jylland {{forumTopicSubject}}

Da jeg skal have en sadel til min nye hyp, skal jeg bruge en sadelmager. Jeg ville derfor høre hvem I bruger eller har brugt og hvilke erfaringer I har med de forskellige.
Kravene er at sadelmageren skal være fra Jylland og meget gerne fra Ringkøbing/Skjern området.

Vi havde snakket om at køre ned til TIKA rideudstyr, men jeg synes ikke deres udvalg af sadler er særligt stort på deres hjemmeside.

Håber i kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sadelmager Jylland
  • #1   20. aug 2015 Jeg har lige bestilt kokspang. vi er tre der skal have besøg af ham.. prisen for at køre ud til mig (bor i kibæk) er 900 kr, som vi tre så deler.. han har virket rigtig behagelig de gange jeg har talt i telefon med ham, og har hørt godt om hans arbejde. men skal nok skrive hvordan service og kvalitet har været, når han har været forbi.


  • #2   20. aug 2015 Jeg synes Kit Hansen er super dygtig! Om end hun kan være lidt svær at få fat i smiley

    Ingemann: Jeg ved selvfølgelig ikke hvad der skal gøres ved jeres sadler, men jeg vil stærkt fraråde Kokspang. Hun er SÅ flink, men alle 3 gange han har haft fingre i mine sadler er de blevet stoppet meget skævt, en har været for smal, hvilket han ikk oplyste os om osv. Han er SÅ flink en mand, men min erfaring er, at han ikke har nogen forståelse for hestens anatomi..
    Bare lige til info.. smiley


  • #3   20. aug 2015 Nikoline.. tak for info.. tror dog der er lige så mange meninger, som der findes sadelmagere, heste og ryttere.. alle kan komme til at lave et dårligt arbejde, det sker jo når man arbejder med mennesker.. men 90 % af dem jeg har snakket med, har været tilfredse.. til gengæld valgte jeg Kit fra, fordi jeg hørte for mange negative kommentare om hendes arbejde.. Men jeg takker alligevel for din besked smiley

  • #6   20. aug 2015 Anette- lige præcis..

  • #7   20. aug 2015 Kan helt klar anbefale ingdams fra Sjælland, han kører tit til Jylland og hvis du køber ny sadel skal du ikke betale for besøget der er alt med i sadlens pris, plus han kommer gratis igen inden for en måned hvis man ville ha tjekket sadlen og laver den gratis om hvis den ikke ligger ??



Kommentér på:
Sadelmager Jylland

Annonce