{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

Hvilke nye VIP-fordele ville du foretrække? {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Vi arbejder på at finde forbedringer til vores VIP-abonnement og har derfor bl.a. gennemført en masse interview med Jer brugere. Vi har fået en masse gode input og vil derfor gerne vide hvilke der er vigtigst at arbejde videre med.

Det vil derfor være en stor hjælp hvis du lige markerede hvilke tiltag der med størst sandsynlighed kunne få dig til at være VIP-abonnent på Hestegalleri (koster ca 29,- per måned):

Se http://goo.gl/forms/7hZQqPtc6x

Mvh

Kenneth - HG


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke nye VIP-fordele ville du foretrække?
  • #1   21. aug 2015 Og spørgsmål og andre ideer er selvfølgelig meget velkomne smiley

  • #2   21. aug 2015 Jeg vil bare gerne have fjernet den grimme sorte streg på mit profilbillede, så min hest får sin mule tilbage smiley

    Når jeg er vip, har den ingen mule smiley


  • #3   21. aug 2015 Hvorfor betaler jeg så 50kr om måneden? Er det fordi jeg betaler over mobil? smiley

  • #4   21. aug 2015 @Rita, ja, det er det formentlig. Gebyret på mobil-betaling er ret højt.

    @Skovfoged...., det var da et beskedent ønske, den kan vi nok godt klare smiley Men ellers kan du måske indsætte et billede med mere plads til beskæring forneden?


  • #5   21. aug 2015 Så er det der alle som ikke gider at betale for vip ikke svare hvad de helst vil betale for me. lige det modsatte smiley

  • #6   21. aug 2015 - Mulighed for at tilføje video til markedsannoncer

    - Bevare fluebenet man markere i Automatisk videre til næste galleri, når man skal byde velkommen (dette er måske ikke lige VIP relateret.. Bare noget der er skide træls der er forsvundet i sidste update af siden.)

    Der er ikke rigtig andet at komme på, det er mere helt generelle ting der bare ikke fungerer særlig godt.. Bl.a. videovisningen.. det er blevet stort set umuligt at se videoer på HG mere.

    At man ikke skulle kunne oprette en hest uden at have skrevet noget i alle felter - for at slippe for dem der bare opretter en hest hvor kun alder og køn er udfyldt.


    DOG!! MEGA fedt med det nye stamtavle setup smiley


  • #7   21. aug 2015 - Videoer på annoncer
    - Upload af billeder fra mobil til fx forum
    - Færre reklamer fx i forum, så tråden ikke bliver afbrudt af reklamer

    Generelle ting som bare kunne trænge til en genopfriskning:

    - Bedre videoafspilningen
    - Bedre søgekriterier(man kan i annoncerne udfylde en masse om niveau osv. ville være rart hvis man så også kunne søge efter det)


  • #8   21. aug 2015 Øøøøh? Gik lige ind og tjekkede spørgeskemaet og nu har jeg da lige et par spørgsmål som VIP-bruger

    1 "Læse og skrive anmeldelser om dyrlæge og smede" HVOR finder jeg det? Det er da super smart!! Men ikke nemt at vide når ingen fortæller mig jeg har sådan en funktion..

    2 "Adgang til rådgivning fra professionelle træner" Den her forstår jeg ikke lige..

    3 "Fri adgang til at spørge dyrlæge til råds" Igen vil jeg gerne vide hvor det gemmer sig henne??

    4 "Foderberegner lavet af dyrlæge" Igen, igen, hvor finder jeg det?

    5 "ingen reklamer for VIP-bruger" Synes nu jeg ser mange reklamer poppe op på min skærm smiley



  • #9   21. aug 2015 Jeg har haft dette billede i flere år, og vil meget gerne beholde det smiley

    Det er ligsom blevet *mig* herinde smiley


  • #10   21. aug 2015 Det jo ikke det han mener skovfogedste smiley Du kan gå ind og redigere billedet så hele hesten vil komme med på billedet smiley

  • #11   21. aug 2015 Hov.... jeg tror jeg har misforstået spørgeskemaet.. Er de funktioner der er nævnt i spørgeskemaet nogen NYE funktioner som kan komme på siden måske eller hvad? Eller er det funktioner man har på siden som man bedst holder af?

  • #12   21. aug 2015 Så du mener jeg kan vælge om den skal have øre eller mule ?? smiley

    Ok tak da smiley

    I`m out off this !


  • #13   21. aug 2015 Øøøhm nej? smiley Føler ikke du læser hvad man skriver så min hjælp er vidst til ingen nytte smiley

  • #14   21. aug 2015 Mason: Hvis ikke billedet er større, så er der jo ikke noget at beskære anerledes.. ???

  • #15   21. aug 2015 Du kan i et redigerings program sætte et ekstra blank stykke på billedet smiley På den måde vil du for-oven have hele hesten med og der hvor der står VIP vil dække det blanke stykke. Om det er en succes ved jeg ikke men man kan jo prøve.

  • #16   21. aug 2015 For en god ordens skyld, så er det ikke nye VIP-funktioner, men indtil videre blot ideer vi kigger på smiley

  • #17   21. aug 2015 er der lavet så man kan betale vip over master Card debit

  • #18   21. aug 2015 At man kan slå nonfikationer angående nye statusser fra!

  • #19   21. aug 2015 Jeg irriterer mig over reklamerne, men er jo godt klar over at de er med til at få siden til at køre.
    En anden ting er at jeg kunne tænke mig forskellige Niveauer af brugere alt efter hvilke funktioner man vil benytte.
    En bruger kan så koste mellem 10 og 50 kr om måneden. På den måde kan man tilpasse "abonnementet" efter behov og vi brugere kan slippe for de forbandede trolls der dukker op med jævne mellemrum.


  • #20   21. aug 2015 Tine - trolls er da bare charmerende og skaber lidt liv smiley ikke noget at tage på vej for... smiley

    Mvh TT


  • #21   21. aug 2015 Jeg synes de fylder for meget i perioder

  • #22   21. aug 2015 Jeg synes de trolls som ikke giver en kæmpe gene er iorden at have herinde. hvis man ikke gider dem kan man melde dem og ignorere dem smiley Men de trolls som ham der Slave-tingen som begyndte at skrive til folks private telefon-numre, ja han var sgu træls!!

    Lige der har jeg en hamrende god ide til jer admins!!!
    Jeg har engang på en internet side selv "lavet lort" (længere historie) og det de gjorde var at når man blev blokeret så kunne man IKKE komme ind igen! I den forstand at brugeren blev altså udvist fra siden så man ikke kunne oprette en ny bruger! Altså den Computer man brugte var selve den server som var blevet udvist, så ligemeget hvad ville man ikke kunne komme ind. På den måde kan man vel stoppe trolls smiley


  • #23   21. aug 2015 Mason - god ide til at stoppe en som ham der kontaktede os med ønske om at være slave.. Men igen.. Rigtig synd for de der bare vil lave lidt sjov med os på den gode måde.. Der burde måske være en sådan en måde at hvis man feks blev anmeldt til admin 10 gange så blev ens server lukket for indgang smiley for jeg ville synes det var synd at miste feks dig bare fordi du ville lave lidt sjov smiley

    Mvh TT


  • #24   21. aug 2015 Nu snakker jeg også om når man laver noget som genere folk langvarigt. han der slave-fyren genere jo mange i over flere uger! Sådan nogen som ham burde smides ud så han ikke kunne komme ind igen!

    At nogen laver lidt fis og ballade så ja, der vil jeg mene en udeblivelse i 1 uge eller 1 måned er nok. smiley

    Heldigvis har jeg lært man skal opføre sig pænt på nettet, haha! smiley
    Jamen det jeg gjorde var at nogengange kan jeg skam ikke lukke min mund hvis jeg virkelig føler at folk p*sser mig op og ned af ryggen smiley Det var der en der gjorde overfor mig engang og så brugte jeg store, ikke så pæne ord. og bum, så blev jeg smidt ud og måtte ikke hoppe på serveren igen smiley
    Det var sådan et net-spil kaldet net-hesten.dk vidst nok smiley


  • #25   21. aug 2015 At man ka forny alle annoncer på en gang, eller forny uden at skal ind i annoncen.
    Synes kun jeg har muligheden, at jeg kommer ind i redigere?

    Enig, der er mange reklamer, men hent en add-blocker, så er problemet løst.
    Jeg har ingen reklamer, når jeg er på nettet, heller ik før/efter videoer.


  • #26   22. aug 2015 Ja det kunne da egentlig være smart nok hvis man kunne vælge mellem bestemte abonnementer. Jeg blev fx kun vip i sin tid for at kunne oprette annoncer intet andet, ellers var jeg din tilfreds som det var. Dog synes jeg at som betalende bruger kunne det være rart hvis man kunne slippe for en del reklamer

  • #27   22. aug 2015 Nu faldt jeg over noget jeg synes os vildt irriterede. Fotoalbums! Kan man ikke lave opsætningen af fotoalbums i retning af de gamle gallerier? Nu var der nemlig en der havde lagt 523 billeder ind i et album hvor mange af billederne er ens. Det kunne være rart hvis man kunne se billederne i mini også trykke på den man gerne vil se så man ikke er tvangsindlagt til at se dem alle sammen for at komme 'i bunden' af bunken.

  • #28   22. aug 2015 Jeg kom faktisk til at tænke på en ting.. Det er jo vi der bruger Hg som gør at Hg eksisterer og at der tjenes penge på siden...
    Dette burde vi da belønnes lidt for smiley derfor synes jeg at vi der opretter mange forums og er rigtig aktive her inde burde belønnes ved at få tildelt nogle fordele som de der har Vip betaler for. Selvfølgelig ikke alle fordelene (medmindre man virkelig er "over aktiv " måske) I kunne jo feks sætte op et system hvor man skal have eks antal emner på en uge og eks antal svar på forums og så får man point der til sidst giver en måneds Valgfri ting fra Vip sortimentet smiley således vil I jo også få flere brugere til at faktisk være her inde.. smiley

    Mvh TT der ikke har pengene til at bruge på Vip men som har Hg som sin socialsite smiley


  • #29   22. aug 2015 TT: Tror du ikke det ville skabe endnu flere emner i forum om det samme og det samme og det samme? Bare for at få flere emner så man kan få points?

  • #30   22. aug 2015 Der burde jo være en regel om at man ikke må poste emner der allerede ligger som feks top 20.. smiley det er der jo i mange af grupperne smiley

    Mvh TT


  • #31   22. aug 2015 tt jeg tror bare folk vil finde en måde at misbruge systemet på så desværre

  • #32   22. aug 2015 Ina - når det er Hg der styrer og ikke os(som det er i grupperne) så kan de styre det bedre end os da de har andre muligheder for kontrol og spærring Osv. smiley
    Men det er op til Hg jo at bestemme smiley ville dog været hyggeligt at blive anerkendt for at vi gider at bruge all den tid her inde der gør at de tjener penge smiley

    Mvh TT


  • #33   23. aug 2015 helt enig tt men jeg tror bare desværre folk finder en måde at misbruge det på
    lige som på wendy.dk hvor man bliver ugens profil hvis man har været mest aktiv

    nogle de har så fundet ud af at hvis man i en blog (forum) fx laver en besked hvor der bare står hej eller dksgsjkgpgbe og trykker helt vildt mange gange på opret knappen så er man jo rigtig aktiv i følge hjemmesiden men man har måske bare været aktiv i sammenlagt 3 min på denne uge hvor hende som sidder og læser hver blog og tager sig tid til at hjælpe mm og faktisk er på i 2-3-4 timer i den uge hun får ikke ugensprofil fordi hun kun har svaret 50 gange i de forskellige Blogge

    (er prøvet at se hvor mange beskeder jeg kunne skrive engang tror jeg kunne oprette 112 beskeder på 1 minut) bare ved at klikke på opret knappen

    (blev ikke ugens profil for.der var nogle som så måske havde lavet 300 beskeder på denne måde


  • #34   24. aug 2015 Jeg vil så hellere have kvalitet, fremfor kvantitet smiley
    Nogle folk skriver riiiigtig tit herinde, men har ikke nødvendigvis noget at sige, og jeg er uenig i at det skal belønnes, eller at det er HGs opgave at vurdere hvorvidt et emne er oprettet for at få point eller for at bidrage med noget.
    Mht VIP så ville jeg hellere have at alle betalte f.eks 10 kr for oprettelse, og så har alle adgang til at oprette annoncer (da netop det ofte fylder unødigt i forum). Det ville også fjerne de trolls der ofte forvilder sig herind smiley


  • #35   24. aug 2015 Camilla - tænker du at jeg virkelig har tid til at være her mere end hvad jeg allerede er smiley og ja.. Nogle gange keder jeg mig og skriver det også.. Men når jeg opretter emner er det enten for at få hjælp, bliver klogere eller at starte en debat smiley og jeg svarer kun i forum hvis jeg føler jeg kan bidrage med noget smiley

    Mvh TT der følte sig lidt ramt smiley


  • #36   24. aug 2015 TT: jeg nævnte ingen navne (og havde faktisk ikke nogle specielle i tankerne), og var absolut ikke ude efter at ramme nogen smiley
    jeg er bare ikke interesseret i at folk opretter adskillige emner "blot" for at få VIP (og jeg er ret sikker på det ville ske). Jeg synes forum er relativt varieret som det er idag hvor alle kan bidrage på lige fod, og nogle så vælger at bidrage med meget, og andre med lidt. I mine øjne er det bare ikke nødvendigvis noget godt der kommer ud af at give folk et økonomisk incitament til at bidrage med mere end de frivilligt har lyst til, det bliver ofte lidt halvhjertet smiley


  • #37   24. aug 2015 Så antager jeg at du også er imod Hg bloggerne da disse jo får gratis Vip for at skrive et indlæg en gang imellem..? smiley

    Mvh TT


  • #38   24. aug 2015 Jeg anede ikke de eksisterede smiley
    Jeg går ud fra bloggerne er udvalgt på netop at kunne bidrage med noget udover det sædvanlige, og det har jeg da ingen problemer med.
    Har det med bloggere som med alt andet på nettet; hvis ikke jeg føler det bidrager med noget positivt for mig, så følger/læser jeg det ikke smiley


  • #39   24. aug 2015 Vi har alle fået tilbudt at søge her inde fra om at få blive Blogger og få gratis Vip. Jeg valgte dog at ikke søge for når jeg kommer i arbejde igen så har jeg bare ikke ret meget tid til at være her inde længere.. Og så endnu mindre tid til at være Blogger.. For med fuldtidsjob, træning af Tindur, to børn der skal have mor og behøves at køres til diverse fritidsaktiviteter samt husarbejde så er min tid knap.. Men det havde ellers været rigtig sjovt at skrive artikler osv smiley

    Mvh TT


Kommentér på:
Hvilke nye VIP-fordele ville du foretrække?

Annonce