{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Stenlille sportsrideklub {{forumTopicSubject}}

Da jeg intet svar fik på et tidligere oprettet emne, prøver jeg at dele det op, med håb om større succes.

Jeg står og skal vælge rideklub til min datter på 3½ år. Hun starter pt. 2 stævner om året ved m og m, og elsker det, så vi synes godt vi kan finde nogle bomklasser, julehygge, fastelavnshygge og halloween-uhygge.
Jeg er dog lidt i tvivl om hvilken rideklubber jeg skal vælge.

Nogen der ved hvor gamle de yngste medlemmer er i klubben? kan fortælle hvorfor eller hvorfor ikke de ville vælge denne klub?
er det muligt at betale sig fra at deltage på arbejdsdagene (har fysiske problemer med ryg knæ og bækken)?
jul, fastelavn og halloween, hvad plejer der at foregå til arrangementet?

Jeg har snakket med dem om nogle af tingene, men noget af det er det svært at få svar på + jeg gerne vil have svar hvis der skulle være en grund til at fravælge rideklubben.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stenlille sportsrideklub
  • #1   27. aug 2015 Jeg vil på alle punkter fraråde Stenlille Rideklub. Dårlige, sure og ikke børnevenlige ponyer og ejerne er dybt underlige og desuden alt for gamle til at drive sådan et sted optimalt. Du bør se det som din allersidste udvej.

  • #2   27. aug 2015 ok super tak... Jeg havde nemlig været derude en morgen (samme dag som de skulle starte stævne) og de virkede ellers enormt søde derude. Vi har selv pony, men det var jo meningen at hun skulle med i undervisningen når hun blev lidt ældre, så jeg værdsætter virkelig dit input.
    Det ligger langt fra mig, så det skal virkelig bare være STEDET hvis jeg skal køre så langt smiley
    Det eneste der hidtil havde holdt mig lidt tilbage er, at det ser ud til at de ikke er så gode til at planlægge, mht ingen dato for julearrangement og "håber at lave noget til halloween", som jeg behøver for at kunne planlægge ordentligt smiley


  • #3   27. aug 2015 Har både dårlige og gode oplevelser fra Stenlille. Folk var utrolig søde derude og meget hjælpsomme.
    Men rideskolen er ikke god. Ponyerne er på fuld havre, hvilket gør, at de er fuldstændig uridelige. De har alt for meget energi, som ofte gør, at små børn falder af.
    Jeg vil anbefalde Team Cabe i Ringsted (hvis det altså ikke bliver for langt at køre). De er utrolig flinke derude og du finder ikke bedre rideskoleheste. De er så gode i sindet.


  • #4   27. aug 2015 Vi har selv pony, så hvordan hestene er rent ridemæssigt betyder ikke så meget, men selvfølgelig har man ikke lyst til at komme et sted hvor hestene ikke har det sk*de godt. Ringsted bliver nok en lige lang nok tur... Jeg kommer fra Kalundborg, og de 30 minutters kørsel uden trailer er lige hvad jeg synes jeg orker/har tid til.

  • #5   27. aug 2015 vil også fraråde stenlille, de fleste af ponyerne er nu søde nok, men de har det ikke for godt derude.
    ejerne af stedet er gamle og rimelig sære.
    men folk der kommer derude er generelt søde.
    det er efterhånden lidt over 3 år siden jeg stoppede med at ride derude, og kommer ikke derud igen.

    kan se at du også har lavet opslag om SSR, der har jeg fået noget undervisning på stedet med en underviser i hestevognskørsel fra møn. jeg har så også taget BE kort derude smiley men det er et rigtig hyggeligt sted, har ikke mødt så mange af dem derude men de virker generelt flinke, ville klart vælge dem smiley


  • #6   27. aug 2015 super tak smiley Ja jeg delte opslaget op i 3, for da jeg lavede et opslag med alle 3's forkortelser var der ingen reaktion XD

Kommentér på:
Stenlille sportsrideklub

Annonce