{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Ridehjelm med vg1 godkendelse {{forumTopicSubject}}

Hej:)
Jeg skal til at købe ny ridehjelm, men er lidt i tvivl om det er smartest at købe en med vg1 godkendelsen. Jeg ved at man vidst ikke må ride stævner i spring, dressur osv. Efter december 2016 Men jeg rider selv islændere, og jeg ved ikke om den også kommer til at gælde der?
Håber i kan hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridehjelm med vg1 godkendelse
  • #1   20. sep 2015 jeg gætter på den kommer også til at gælde der. jeg mener at det i det hele taget er til stævner at man skal have vg1 godkendelse

  • #2   20. sep 2015 Tak for svar:)
    Det gætter jeg også på


  • #4   20. sep 2015 så er spørgsmålet bare hvis du ved du er en fjumregøj og bare taber hjelme som om det var en hoppebold

    eller falder af som om at det var en mekanisk tyr du red på

    om man så ikke bare skal købe en billig CE godkendt hjelm og så når det passer med at det er tid til at skifte igen så er det slået januar 2017 så kan du købe en VG1 godkendt eller hvis der kommer et nyt mærke i januar 17 køb det mærke

    jeg er nemlig en fjumregøj og overvejer at købe en CE godkendt hjem som
    nu koster halvdelen af normal prisen fx nu 300 fordi den går ud af godkendelse istedet for at købe en godkend til normal pris fx 600 kroner fordi jeg nok med stor chance skal skifte den ud om ikke så lang tid alligevel

    for jeg skal sikkert nok nå at tabe min hjelm inden 2017 eller falde af og ødelægge den inden


  • #5   21. sep 2015 Jeg har købt CE godkendt også venter jeg til vg1 er den endelige da ingen ved i nu hvilken der er. CE er godkendt til og med 2016 og vg1 er godkendt på ubestemttid. Shamshield har sendt vg1 godkendelsen på markedet men jeg venter med at købe ny til vi kender den endelige godkendelse smiley

  • #6   21. sep 2015 Ja det tænker jeg også lidt at gøre. Havde egentlig tænkt mig at købe en god en som jeg kan have i lang tid, men der er jo ikke særlig mange med vg1 godkendelsen på markedet endnu. Tror jeg venter til jul, og ser hvad der sker:)

Kommentér på:
Ridehjelm med vg1 godkendelse

Annonce