{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

Opstaldning, Umuligt?? {{forumTopicSubject}}

hej alle står i den uheldige situation at jeg blivet nødt til at flytte min plag, til dec.

da jeg er studerende kan jeg maks give 800 kr. eksl foder.

men han er jo hingst og skulle gerne forblive det.

har snart søgt nettet tyndt, men kan kun finde steder med ridehus og ridebane og til langt over budget.

så nu er mit spørgsmål:
er det muligt at finde et billigt sted til en hingsteplag fra i år, som egentlig bare har en boks/løsdrift og en fold han kan stå på.

meget gerne i Høng, Slagelse området??

i må meget gerne linke hvis i kender nogen steder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning, Umuligt??
  • #3   24. sep 2015 det er MØG svært! jeg står selv og skal finde nyt sted til min hingst, og de fleste siger nej på baggrund af ordet hingst! og jeg forstår dem ude mærket godt, for siger de ja til en, så kan de ikke rigtig tillade sig at sige nej til andre..

    Jeg nægter dog at kastrer udelukkende fordi andre siger jeg skal, for han fungere fint som hingst og har en rigtig unormal adfærd overfor hopper (han sparker gerne efter dem, hvis de tisser på ham smiley )
    Men til den pris du sætter, så tror jeg desværre det bliver rigtig svært at finde noget holdbart smiley for netop fordi han er hingst, så er det for risikabel at lade ham gå med hopper, så en løsdrift er kun en mulighed hvis der ingen hopper er smiley men du skal have mange gange held og lykke med at lede efter et sted, og jeg håber inderligt det lykkedes for dig, så du kan beholde din smukke hingste mand ! smiley


  • #4   24. sep 2015 Prøv at kontakt stutterier i området om de har opstaldning af hingsteplag i løsdrift.

    Her i Midtjylland hvor jeg bor er der flere avlere, som har sådanne hingsteplageflokke smiley Det koster dog mere end 800 kr/mdr, så prisen kan måske blive et problem.

    Mvh Charlotte


  • #6   24. sep 2015 Har du prøver torntofte i Høng (Høng landbrugsskole ) ved de havde en hingste/ plag fold i 09/10 men ved og de tager udefra komme længer, men måske et forsøg vær :):)

  • #7   25. sep 2015 Spørg Kiki Jo smiley


Kommentér på:
Opstaldning, Umuligt??

Annonce