{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

Kender nogen Dagur? {{forumTopicSubject}}

Hej HG!
Da jeg var mindre og ikke red gik min lillesøster til ridning på ordrupdal rideskole. Jeg forelskede mig i en hest ved navn Dagur. Så startede jeg til ridning men så var han lige blevet solgt til et sted i Fredensborg (eller også var det Frederiksberg)! Jeg blev så ked af det for jeg kunne virkelig godt lide den lille pony.... Kom så i tanke om ham i dag og tænkte at hvis nogen kender ham må de meget gerne sende billeder smiley regner ikke med at finde ham men det er da forsøget værd. Jeg ved ikke hvad han hedder til "efternavn" da jeg var så lille at jeg ikke vidste islændere havde sådan et. Og så er han islænder. Dette billede var det eneste jeg kunne finde på Google men der kan man få en fornemmelse af hvordan han ser ud smiley

Hilsen Louise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender nogen Dagur?
  • #1   26. dec 2016 Hej Louise, nu er det godt nok længe siden du har skrevet det her indlæg, men jeg ville bare fortælle at jeg virkelig også elskede ham! Blev helt forelsket i ham efter jeg havde været til Aktiv Sommer sammen med en veninde, men da jeg kom tilbage et par uger efter for at se ham, var han blevet solgt smiley Ved desværre ikke hvor han er nu, men han var da bare skøn

  • #2   26. dec 2016 Årh ja, han var virkelig skøn smiley Tror desværre ikke jeg finder ham, men håber han har det godt nu! smiley

Kommentér på:
Kender nogen Dagur?

Annonce