{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
266 visninger | Oprettet:

Sadelmager {{forumTopicSubject}}

Hestegalleri er det bedste sted at gå til, når man er i tvivl om noget. Og derfor vil jeg hører jer, om et lille problem.
Jeg fin tirsdag i uge 39 min sadelmager ud, hun målte min hest op, kigge på sadlen og så mig ride i den. Altså de standard ting, som hun plejer.
Vi snakkede så om, at den højst sandsynligt skulle have lavet kopfjernet mindre, og omstoppes til fortil, men hun skulle lige kigge på det, når hun fik åbnet sadlen. Alt dette fordi sadlen gled frem under ridning
Jeg hentede min sadel fredag i samme uge. Og har så ikke fået redet meget pga. tidsmangel. Men de gange jeg får redet, er hesten ikke super let at have med at gøre. Det styrtet rundt, kan ikke holde skulderen inde (heller ikke med overdreven støtte fra min side) og laver krydsgallop. Der ud over, synes jeg stadig at sadlen glider frem, og kommer til at ligge lige på den første del af skulderen, hvilket den jo ikke skal.
Jeg var så ude og ride i man gamle wintec sprignsadel, som kun lige fik skiftet kopfjern til det rigtige inden jeg begyndte at ride. Her slår den også over i krydsgallop, styrter frem, men den har ikke noget problem med at holde skulderen på plads, og gå en rund volte.
Hvordan er jeg stillet i forholdt til, at sadlen ikke er blevet bedre i forholdt til før den blev rettet? Og kan jeg kræve at hun kommer ud uden beregning? Eller kan jeg kræve at hun i det mindste omstopper uden beregning, og at jeg så betale kørsel?
Og når hesten nu gør næsten det samme, med en anden sadel, kan jeg så overhovedet se det som det er sadlen der er problemet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sadelmager
  • #1   7. okt 2015 Hvis sadlen stadig glider frem, så er problemet jo ikke udbedret. Så jeg ville da påpege over for sadelmager at problemet stadig er der. Dette burde hun udbedre for egen regning som jeg ser der.
    Jeg ville ikke køre på det andet, da det kan være at det forsvinder når sadlen passer, eller måske hesten blot har en dårlig periode. så som start ville jeg kun køre reklamationen på at det problem hun skulle udbedre, jo netop ikke er udbedret.


Kommentér på:
Sadelmager

Annonce