{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kløestillende
  • #1   11. okt 2015 Hvis det er så slemt med kløe, at hesten ikke spiser, så ville jeg ringe til dyrlægen, fordi hesten formentlig skal have noget kraftigt virkende binyrebarkhormon i sprøjte.

    Dyrlægen skal også ind over for at finde ud af hvorfor hesten har en kraftig allergisk reaktion. Formentlig kan de give noget medicin, men måske kan det også hjælpe med at fodre fx stivelsefattigt, undgå wrap e.l. Der kan dyrlægen rådgive dig.

    Mvh Charlotte


  • #3   11. okt 2015 Hun har sommereksem og det er desværre opdaget ret sent, så det er derfor det er blevet så slemt. Dyrlægen har været inde over, men det kan godt være hun skal have binyrebarkhormon igen. Jeg ville bare finde noget der kunne hjælpe hende hurtigst muligt smiley

  • #4   11. okt 2015 Du kan prøve at give hesten islandsktang. Det vil ikke virke her og nu, men måske vil det have en virkning til næste sommer smiley jeg har læst mange steder, at det kan være med til at dæmpe sommereksem. Men prøv at Google det smiley

  • #5   11. okt 2015 Tak, det kigger jeg på smiley

  • #6   11. okt 2015 Leovet har noget, har prøvet det lidt i sommers og det virker med det samme.
    Saltvand har jeg hørt også skulle virke, vaske hesten der hvor det klør.
    Olie skulle vist også gøre noget, men er ikke sikker også kun noget jeg har hørt, altså ud på hesten, der hvor det klør.


  • #7   11. okt 2015 Mange tak, jeg ser om det er noget jeg kan finde smiley

Kommentér på:
Kløestillende

Annonce