{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RBH klokker -kvalitet
  • #1   13. okt 2015 Velcroen er god, men min har fået godt og grundigt smadret sine i bunden - de er muligvis også liiiiige store nok, men det vil jeg helst have at de er;) men holdbarheden klager jeg ikke over. I modsætning til HG-klokker, hvor jeg kun har dårlige erfaringer med velcroen, så er RBH en helt anden kvalitet, synes jeg smiley

  • #3   13. okt 2015 Jeg foretrækker Horseguards smiley

  • #4   13. okt 2015 Det er mest fordi jeg har forelsket mig i en af RBHs farver haha og jeg rider med bagbensstrygere og klokker på min hest, sidstnævnte fordi han kan finde på at smede i skridt. Normalt rider jeg med Prof Choice og det er balistic nylon, så de kan holde til at en elefant trådte på dem.
    Anyway klokkerne får ikke et hårdt liv, da det kun er til dressur, men har bare hørt knap så positive ting om RBH kvalitet hvad gælder gamacher, så ville høre om klokkerne duede til noget smiley


  • #5   13. okt 2015 Jeg er helt vildt glade for mine RBH klokker.. Jeg har heller ikke de gode erfaringer med gamacherne, men klokkerne kan jeg ikke klage over.. smiley De holder som klokker bør holde hvis de er i den rigtige størrelse.. Alle kan holde klokker rene og pæne i bunden, hvis de sidder som pynteringe om hoven.. Men skal de bruges til noget, altså beskytte, så kræver de en hvis højde og så vil de blive slidt.. men det gør alle klokker..

  • #6   13. okt 2015 Jeg er glad for mine. Har 4 par RBH klokker.
    Det ene par har jeg haft i 3 år nu, og er brugt stort set hver dag i al slags vejr. De er lidt slidte i bunden, som klokker jo bliver når de bliver brugt til beskyttelse smiley



  • #7   15. okt 2015 Jeg syntes at de går utroligt let i stykker desværre. Har redet med mine to gange og de er ikke meget værd mere...

  • #8   15. okt 2015 Dårlig kvalitet. Alle mine par (4) er gået i stykker efter ganske kort tid.
    Skal så også siges, at min hest rent faktisk har brug for klokker og ikke kun til pynt...


Kommentér på:
RBH klokker -kvalitet

Annonce