{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Part prøvning?
  • #1   13. okt 2015
    Skulle jeg ud som part igen, ville jeg klart spørge om hvor meget "indflydelse" jeg havde - fx hvis jeg mente hesten trængte til et besøg af en fys, var lidt uenergisk og måske skulle have et kig på foder eller blodprøver mm.

    Altså om der var en dialog og samarbejde, det ærgrer mig at jeg ikke gjorde det ved de parter jeg har haft. For der er intet mere frustrerende end at føle der er ngoet galt og at man ikke bliver lyttet til.


  • #2   13. okt 2015 Hvis du skal ride så skal du selvfølgelig have det praktiske med.. Ridestøvler, hjelm osv.

    Ellers er jeg enig med Krikken.. Få afstemt jeres forventninger til hinanden, Hvor meget indflydelse får du på hesten, hvordan rider ejer? Hvad går ejer op i? Nogle er jo ikke villig til at skifte udstyr fx, mens andre er helt med på det.


  • #3   13. okt 2015 nu er min nuværende part ved at slutte, er så heldig at jeg hurtigt har fundet en til at tage over, hun har prøvet ham 2 gange, hvor første gang var ridning, for at se om de fungerede. Andengang noget jordarbejde, strigling og opsdaling og slutte af med ridning. Hun spurgte om alt omkring ham, og hvad jeg havde af forventninger om parten, og sådan noget, ikke vær bange for at spørge ejeren om noget smiley er selv super glad for at hun spørger, det virker for mig som om man er mere seriøs om det smiley

  • #4   14. okt 2015 Kik den i øjenen og se om du har god kommunikation med ejer. Hvis hesten er noget for dig, du tryg ved den, og du kan snakke rigtig godt med ejer, så er i jo nået langt. Pris og forventninger for ejer er jo vigtigt at få afstemt. Hvad du må og hvad du selv ønsker, og passer det med hvad hesten kan og ejer ønsker. Held og lykke

Kommentér på:
Part prøvning?

Annonce