{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

HJÆLP! Hævelse og udslæt {{forumTopicSubject}}

Min hest er hævet i ganaschen og ved kæbepartiet, samtidig med at hun har fået en slags udslæt/eksem på halsen, som væsker, hvis man piller skorperne af.

Hun har ikke andre bivirkninger, men er bange for at det er allergi eller nældefeber. Nogen der ved noget? ( tager billeder af det i morgen)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! Hævelse og udslæt
  • #1   1. nov 2015 Det er en allergi vil jeg mene, men det kan også være gværke.
    Knapperne på halsen er sikkert betændte hårsække.
    Med mindre den bliver hårløs, det er godt med en antibiotika kur, da det godt kan brede sig. Det kan også være varmeknubber har den dækken på?
    Ring du til dr dyr imorgen, så din hest får behandling, og husk så på at det er meget varmt med dækken på de her dage.
    Jeg kunne nævne 10-12 andre ting det kunne være med din hest, derfor er mit råd dyrlægen, for uden video eller gode billeder gætter man jo bare


  • #2   1. nov 2015 Min hest er også meget hævet omkring kæben/ganachen i øjeblikket.

    Det er jordbakterier i jorden, som gør dette, fordi hun spiser lidt jord.


  • #4   2. nov 2015 Jeg ville frygte kværke. Det vil være en god ide at få en dyrlæge ud og kigge.

  • #5   2. nov 2015 Det er på ingen måde kværke! Men en slags allergi, tror jeg. I må meget gerne kigge i mit andet forum, der har jeg lagt billeder ind. Tak for svar!

Kommentér på:
HJÆLP! Hævelse og udslæt

Annonce