{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

sponsor ? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Har tit hørt at så har folk sponsor og de har deres navn på underlaget eller tæppet osv men hvad indebære det og havde en sponsor er bare nysgerrig smiley

Men har overvejet at tilbyde en vi kender at når jeg skal ud til kåringen og stævner osv at jeg kan havde hans navn på underlag eller tæppe bare for at hjælpe ham med at reklamere for hans firma smiley men er der nogen steder hvor man ikke må "reklamere" for andre smiley

håber i har lyst til at svar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sponsor ?
  • #1   16. nov 2015 hvad det indebære er meget forskelligt, nogen kræver et vidst antal starter om året/måneden (stævner, arrangementer osv hvor man kommer ud blandt andre), nogen kræver man også har en blog..
    det er meget forskelligt hvad det indebære, men self. at man skal ud og vise navnet frem på den ene eller anden måde..


  • #2   16. nov 2015 Reglerne om hvor du må bære logo på hest og rytter kan du læse i reglementet på DRF's hjemmeside smiley

  • #3   16. nov 2015 Min sponsor kræver ikke rigtig noget af mig smiley
    Jeg reklamerer for hendes butik regelmæssigt, om det er til stævner eller bare via. min side, det er underordnet smiley

    Jeg har fået lidt lækre underlag, og så har vi fået nogle gode aftaler mht. noget udstyr, hvor jeg får noget rabat el. lign. smiley

    Vi fik bl.a. ordnet denne cooler inden kåring i år smiley


    profilbillede
  • #4   17. nov 2015 Nu sidder jeg på den anden side af bordet og synes ALT for mange søger om sponsorater - også ryttere, der ikke starter stævner eller som rider på rideskole eller kun starter LD/LC klasser. Det er som om der er gået mode i det
    Jeg har krav til mine sponsorryttere, de skal reklamere for mig i opslag på facebook, starte stævner/kurser hvor de rider med mit logo smiley derudover tager jeg kun stævneryttere ind som rider godt og fair over for hesten - hvis jeg finder ud af de har været for grove eller usportslige overfor deres hest, opsiges kontrakten med øjeblikkelig varsel.!


  • #5   17. nov 2015 Jeg holder helt klart med Sascha i, at alt alt ALT for mange søger sponsorer - bare for at de kan få gratis ting, tænker de!
    Har oplevet at en gerne ville bestille noget udstyr af mig, da jeg selv laver pandebånd, bælter osv., og da jeg så oplyste hende prisen skrev hun at argh, det ville hun godt nok ikke give - fair nok tænkte jeg, det er jo sådan det er. Så skriver hun bare bagefter "Men kunne du ikke bruge en sponsorrytter smiley ?" Så skrev jeg bare kort, at nej det gjorde jeg ikke, og gjorde jeg så havde jeg en i tankerne, som red landsplan smiley

    Jeg selv har aldrig bedt om sponsorere, min sponsor sagde selv at hun da synes vi skulle finde ud af noget, hvilket jeg er umådelig glad for, da hun tænker der er noget værd ved at sponsorere mig, for nok rider jeg ikke højt niveau i nogen disciplin endnu, men vi er da på vej. Og så kender min sponsor mig også, da jeg er en meget meget hyppig kunde inde ved hende smiley
    Men der er det blevet til to RBH underlag og så har vi fået lidt andre små gaver og ellers nogle gode tilbud på bl.a. cooleren der, hvor der er broderet mit navn på den anden side, langs halsudskæringen, og så også noget rabat på et 100g dækken til hende smiley


  • #6   17. nov 2015 Jeg ønsker ikke ting fra ham jeg ønsker kun og rekalmere for hans firma som en renvenlighed da det os er en vi kender privat
    Så for mig glæder det ik om og få en masse ting men om at dele hans forretning smiley

    Men kan godt se hvad i mener med det synes os jeg høre om mange der har sponsor


  • #7   17. nov 2015 Aah okay - jamen så vil jeg ikke rigtig kalde det et sponsorat, medmindre det er hans firma som skal stå for at købe tingene til dig, hvor navnet er smiley
    Sørger du selv for det, og bare vil hjælpe med at reklamere, så vil jeg mene at det bare er venlighed og ren reklamation, og ikke et egentlig sponsorat som sådan smiley


  • #8   17. nov 2015 viste ikke lige hvad jeg skulle kalde det så kalde det så hehe smiley

    Men jeg vil selv stå for det hele med at få navn osv på underlag eller dækkener osv for at reklamere for ham smiley


  • #9   17. nov 2015 Så er det ikke et sponsorat. Men hold kæft det er en god deal for ham - ingen udgifter men alligevel får han reklamen smiley

  • #10   17. nov 2015 Ja ik smiley
    Jeg synes det var en sød ting at gøre for ham når han altid giver os god behandling når vi kommer og så kender min kæreste ham privat så tænke for at hjælpe med at sprede reklame for ham smiley


  • #11   17. nov 2015 Så kan du sagtens spørge om han vil lægge ud til underlaget/tæppet med reklamen på smiley

  • #12   17. nov 2015 Helt enig Sofie - normalt så betaler sponsoren udgift til produktet + broderiet.

  • #13   17. nov 2015 smiley dejligt man tænker den vej. ideen med sponsorer er de kan trække beløbet fra i deres firma og har de overskud i deres firma er det en rar måde at få reklame og glæde en rytter på.

    Hvor mange af disse reklamer der reelt føre til kunder. det tror jeg er yderst sparsomt. Men tanken at du vil reklamere for ham gratis syntes jeg er super.
    Naturligvis kan du bede ham betale for reklamen.
    Held og lykke med det smiley dejligt når man har venner og bekendte man gerne vil reklamere for og henvise folk til.


Kommentér på:
sponsor ?

Annonce